تحقق نیافتن انتظارات «جامعة القرآن و العترة» از آموزش‌های فضای مجازی
کد خبر: 3925303
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶

تحقق نیافتن انتظارات «جامعة القرآن و العترة» از آموزش‌های فضای مجازی

با توجه به گذشت چندین ماه از اجرای آموزش‌های مجازی قرآن از سوی جامعة‌القرآن و العترة تبریز، تاکنون نتایج مثبتی حاصل نشده و با استقبال کمرنگی از سوی قرآن‌آموزان همراه است.

به گزارش ایکنا، پس از شیوع کروناویروس، مؤسسه جامعة‌القرآن و العترة تبریز، همه کلاس‌های آموزش حضوری قرآن‌ را تا اواسط تیرماه سال جاری تعطیل کرد، اما دوره‌های آموزش حفظ اجزاء مختلف قرآن را برای همه مقاطع سنی در فضای مجازی برگزار کرد.

با توجه به ادامه‌دار بودن بیماری کرونا، این مرکز اقدام به برگزاری کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تجویدمقدماتی، صوت و لحن و حفظ قرآن‌ ویژه بزرگسالان و همچنین دوره مهد و پیش‌دبستانی برای کودکان 3 تا 7 سال به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرد.

سیدحامد شکوری، مدیر مؤسسه جامعة‌القرآن و العترة تبریز با تأکید بر اینکه قرآن‌آموزان مایل به حضور در دوره‌های آموزش مجازی قرآن‌ نیستند و استقبال از این شیوه کم بوده است، گفت: با توجه به تجربه چند ماهه که برای برگزاری کلاس‌های مجازی قرآن از سوی مؤسسه کسب شد، قرآن‌آموزان استقبال کمتری از این دوره‌ها نسبت به حضوری داشتند، زیرا امکان ارتباط چهره به چهره در امر آموزش وجود ندارد.

برگزاری کلاس‌های عمومی و تخصصی حضوری با تعداد محدود و استفاده از ماسک در جامعة‌القرآن و العترة در هفته دو روز برگزار می‌شود. بیش از این تعداد قرآن‌آموزان این مؤسسه در کلاس‌های حضوری 350 نفر بود که هم‌اکنون به تعداد 100 نفر کاهش پیدا کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۴۱۳۵۲۶۱۳۹۱ تماس بگیرند یا به نشانی این مؤسسه واقع در تبریز، بازار، انتهای خیابان شهید مطهری (راسته کوچه)، روبروی آتش‌نشانی، کوچه صابونچی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha