پایان مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی + عکس
کد خبر: 3927094
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

پایان مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی + عکس

مرحله دانشگاهی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز گذشته، 12 مهرماه با برگزاری رقابت‌های گروه آقایان به کار خود پایان داد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به گزارش ایکنا، بخش آوایی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در گروه آقایان روز گذشته، 12 مهرماه در سالن ابن سینای دانشکده پزشکی این دانشگاه برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این بخش در رشته‌های حفظ (به صورت حضوری)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، آئین سخنوری، ترجمه‌خوانی و دعا و مناجات‌خوانی (به صورت غیر حضوری و ارسال فایل) به رقابت با یکدیگر پرداختند.

نتایج این مسابقات نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

در بخش آوایی این مسابقات و در دو گروه بانوان و آقایان مجموعاً ۱۴۶ نفر حضور داشتند و رقابت خود را به دو شیوه مجازی و حضوری برگزار کردند. رقابت‌های بخش بانوان این مسابقات نیز هشتم مهرماه برگزار شده است.

بر اساس این گزارش تعداد کل شرکت‌کنندگان دانشگاه علوم‌ پزشکی شهید بهشتی در سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان، ۶۲۵ نفر است که در بین ۶۶ مرکز دانشگاهی وزارت بهداشت، رتبه هفدهم را از حیث تعداد شرکت‌کنندگان دارد.

یادآور می‌شود، بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت امسال با عنوان هُدهُد(یادواره شهید سردار قاسم سلیمانی) برگزار می‌شود.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
این جشنواره شامل هشت بخش و ۵۵ رشته است که شامل بخش آوایی در ۱۴ رشته، بخش معارف قرآنی در ۱۰ رشته، بخش پژوهشی در چهار رشته، بخش فناوری در سه رشته، بخش ادبی در پنج رشته، بخش هنری و صنایع دستی در ۱۲ رشته، بخش تیمی در دو رشته و بخش ویژه در پنج رشته می‌شود.

انتهای پیام
captcha