پخش زنده برنامه‌های اربعینی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) / جمعیت حضور ندارد
کد خبر: 3927862
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

پخش زنده برنامه‌های اربعینی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) / جمعیت حضور ندارد

ویژه برنامه‌های روز اربعین در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به روی آنتن شبکه قرآن، پنج سیما و رادیو تهران می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ویژه برنامه‌های روز اربعین مصادف با پنج شنبه ۱۷ مهرماه با حضور سخنرانان و ذاکران آل‌الله علیهم السلام بدون حضور جمعیت به صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

بنابر این گزارش، این ویژه برنامه‌ها در روز اربعین از ساعت هشت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حائری‌زاده، مرثیه‌سرایی حمید رمضانپور و قرائت زیارت اربعین از سوی احمد زین‌العابدین‌فرد و از ساعت ۱۱ با قرائت زیارت اربعین با نوای مهدی سماواتی برگزار می‌شود که از شبکه قرآن سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

در ادامه این برنامه‌ها از ساعت ۱۳ ویژه برنامه ظهر اربعین با سخنرانی حجت‌الاسلام میلانی‌نژاد و قرائت زیارت اربعین از سوی حاج محمدرضا غلامرضازاده به طور زنده به روی آنتن شبکه قرآن سیما و رادیو تهران می‌رود.

شایان ذکر است، عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز اربعین نیز مراسم قرائت زیارت اربعین با نوای حمید رمضانپور را از شبکه پنج سیما به صورت زنده و مستقیم مشاهده کنند. تلاوت قرآن و اذان ظهر نیز از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به صورت مستقیم از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. 

با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها بدون حضور جمعیت خواهدبود و علاقه‌مندان می‌توانند از شبکه قرآن و پنج سیما این برنامه را مشاهده کنند.

 

انتهای پیام
captcha