انتقاد شدید مقامات فلسطینی از اظهارات مقام سابق عربستانی
کد خبر: 3928343
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

انتقاد شدید مقامات فلسطینی از اظهارات مقام سابق عربستانی

جنبش مقاومت اسلامی(حماس) و سازمان آزادی‌بخش فلسطین، اظهارات رئیس اطلاعات و سفیر سابق عربستان سعودی در ایالات متحده علیه مقاومت فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از منا اف ان، جنبش مقاومت اسلامی، حماس و سازمان آزادیبخش فلسطین اظهارات ضدفلسطینی شاهزاده «بندر بن سلطان بن عبدالعزیز» رئیس اطلاعات و سفیر سابق عربستان سعودی در ایالات متحده علیه آرمان فلسطین را محکوم کردند.
 
«سامی ابو زهری»، سخنگوی حماس در بیانیه کوتاهی از اظهارات شاهزاده سعودی در مصاحبه با شبکه خبری تلویزیونی العربیه انتقاد کرد و آن را «تأسف بار» خواند. ابو زهری تأكید كرد كه چنین اظهار نظرهایی فقط در خدمت رژیم اشغالگر اسرائیل است.
 
از سوی دیگر «صائب عریقات»، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان‌آزادی‌بخش فلسطین، در پستی که در صفحه رسمی خود در توئیتر منتشر کرد گفت: هر کسی از اعراب که می‌خواهد شرافت خود را به واشینگتن یا جای دیگر بفروشد یا می‌خواهد راه را برای عادی‌سازی با اسرائیل هموار کند، می‌تواند این کار را انجام دهد بدون این که از مردم فلسطین و مبارزه آنها انتقاد کند.
 
بن سلطان در گفت‌‌وگو با تلویزیون العربیه گفته بود كه فلسطینیان حمایت ریاض را امری مسلم تلقی كرده و از رهبران فلسطین به دلیل اعتراض به تصمیمات امارات و بحرین برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل انتقاد کرده بود.

انتهای پیام
captcha