ملت بحرین تا آخرین نفس به آرمان فلسطین متعهد خواهد ماند
کد خبر: 3930143
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
روحانی بحرینی:

ملت بحرین تا آخرین نفس به آرمان فلسطین متعهد خواهد ماند

شیخ حسین الدیهی تأکید کرد: ملت بحرین تا آخرین نفس به آرمان و قضیه اصلی خود یعنی فلسطین متعهد خواهد ماند و هرگز تسلیم نقشه‌ها و دستورات رژیم سرسپرده و سازشگر بحرین نخواهد شد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از دفتر رسانه‌ای نهضت اسلامی بحرین در ایران، «شیخ حسین الدیهی» جانشین دبیرکل دربند جمعیت ملی ـ اسلامی الوفاق بحرین در واکنش به سفر هیئت اسرائیلی ـ آمریکایی به بحرین و امضای تفاهم‌نامه‌هایی در راستای عادی‌سازی در عرصه‌های مختلف گفت: صهیونیست‌های بی‌وطن، قاتلان جنایت‌کار، اشغالگران، غاصبان حقوق مردم فلسطین و دشمنان امت عربی و اسلامی قدم‌های نحسشان را بر خاک بحرین، سرزمین پاکی و جهاد و مقاومت گذاشتند. حضور شما در سرزمین پاک ما خوشایند نیست و ننگ بر شما و کسانی که شما را دعوت کرده‌اند. این روز روزی دردآور و روزی سراسر خشم و ناراحتی برای بحرین بود.
 
وی تأکید کرد: موضوع از سازش با صهیونیست‌ها فراتر رفته و به صهیونیسم‌سازی و دفاع از صهیونیسم و دفاع از دروغ و توهم (حقوق صهیونیست‌ها) در منطقه توسط خائنان به آرمان فلسطین از جمله حکام برخی رژیم‌های منطقه با تحریف تاریخ و حقیقت تبدیل شده است.
 
شیخ حسین الدیهی افزود: همه مردم جهان باید بدانند کسانی که در بحرین با رژیم صهیونیستی سازش کردند، گروه اندکی از صاحبان سلطه و استبداد هستند و این اقدام خفت‌بار صهیونیسم‌سازی و صهیونیسم‌گرایی از مردم بحرین به دور است.
 
وی همچنین تأکید کرد: ملت بحرین تا آخرین نفس به آرمان و قضیه اصلی خود یعنی فلسطین پایبند خواهد ماند و هرگز تسلیم نقشه‌ها و دستورات رژیم سرسپرده و سازشگر بحرین نخواهد شد، نبرد ما با سازش متوقف نخواهد شد و آرمان فلسطین همواره در کنار خواسته‌های مطالبه‌گرایانه و سیاسی ما و جزئی از اصول غیرقابل تغییر ما خواهد ماند که از آن دست نخواهیم کشید.
انتهای پیام
captcha