برگزاری کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی در آفریقا
کد خبر: 3930558
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

برگزاری کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی در آفریقا

رایزن فرهنگی کشورمان در پرتوریا از برگزاری سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» به صورت وبیناری و منطقه‌ای در کشورهای جنوب آفریقا خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، احمدعلی محسن‌زاده، رایزن فرهنگی کشورمان در پرتوریا اظهار کرد: به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح جهان، برگزاری سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» به صورت وبینار و منطقه‌ای با همکاری این نمایندگی در کشورهای جنوب آفریقا صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به شرکت و سخنرانی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و شخصیت‌های تأثیرگذار آفریقای جنوبی در این کنفرانس بین‌المللی، گفت: سخنرانان با محوریت «همکاری‌های اسلامی در مواجهه با مصائب و بلایا» به ایراد سخن خواهند پرداخت.

محسن‌زاده تأکید کرد: این کنفرانس به مناسبت هفته وحدت با هماهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و همکاری رایزنان فرهنگی کشورمان در زیمبابوه و تانزانیا، برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» روز جمعه، نهم آبان‌ماه برابر با سی‌ام اکتبر و دوازدهم ربیع‌الاول رأس ساعت 14 به وقت آفریقای جنوبی و 15:30 به وقت ایران در پرتوریا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha