کد خبر: 3930773
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
در راستای مقابله با کرونا؛

راه‌اندازی پویش «من در مراسمات حضور پیدا نمی‌کنم» در اسدآباد

شهردار و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا شهرستان اسدآباد با توجه به پایان ماه صفر و شروع مراسمات عروسی در شهرستان خواستار عدم حضور در مراسمات شد و در این راستا مقرر شد پویش «من در مراسمات حضور پیدا نمی‌کنم» در فضای مجازی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

راه‌اندازی پویش «من در مراسمات حضور پیدا نمی‌کنم» در اسدآبادبه گزارش ایکنا از همدان، علیرضا فعله‌گری شهردار و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا شهرستان اسدآباد، امروز 1 آبان‌ماه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: دو نعمت سلامت و امنیت جامعه با وجود کرونا به خطر افتاده است.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مردم ما عدم مطالعه تاریخ است که این موضوع موجب درک نکردن وضع موجود و نا امید شدن به آینده است، تصریح کرد: در طول تاریخ جنگ‌ها و بیماری‌های متفاوتی وجود داشته و با جانفشانی افرادی که اکنون از آنها به نیکی یاد می‌شود پایان یافته است.
فعله‌گری خاطر نشان کرد: شهرستان اسدآباد در مدتی که کل جهان درگیر بیماری منحوس کرونا است مفتخر به این است که بیشترین مدت زمان در بین سایر شهر های استان در وضعیت سفید قرار گرفته باشد.
وی در ادامه با توجه به پایان ماه صفر و شروع مراسمات عروسی در شهرستان خواستار عدم حضور در مراسمات شد و در این راستا مقرر شد پویش «من در مراسمات حضور پیدا نمی‌کنم» در فضای مجازی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
فعله گری در پایان از اصحاب رسانه درخواست مصاحبه با افردا مبتلا به کرونا و کادر درمان را داشت.

راه‌اندازی پویش «من در مراسمات حضور پیدا نمی‌کنم» در اسدآباد

انتهای پیام
captcha