حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
کد خبر: 3930823
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

رژیم صهیونیستی بامداد امروز، دوم آبان‌ماه، مناطقی از نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، رژیم صهیونیستی بامداد جمعه به بهانه پاسخ به شلیک راکت به سمت جنوب فلسطین اشغالی، مناطقی از غزه را بمباران کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز زمین زراعی و خالی از سکنه در شرق خانیونس (جنوب غزه) را با شلیک دو موشک، هدف قرار دادند.

منابع محلی فلسطین گزارش دادند که جنگنده‌های اسرائیلی همزمان به مواضع مقاومت در شمال شرق اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه حمله کرده‌اند.

مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این حمله هوایی در واکنش به شلیک پنجشنبه‌شب دو فروند راکت از غزه به سمت شهرک‌های مجاور رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی صورت گرفته است.
 
در همین راستا، مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین گزارش داد که سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی یکی از موشک‌ها را رهگیری و منهدم کرده و موشک دیگر هم به منطقه‌ای باز اصابت کرده و خسارتی در پی نداشته است.

در همین حال، شاهدان عینی در شهر اشغالی «اسدود» اعلام کردند که صدای انفجارهایی در این شهر شنیده شده و بسیاری از ساکنان این شهر پس از به صدا درآمدن آژیر خطر راهی پناهگاه‌ها شدند.

برخی منابع صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی را مسئول این حمله اعلام و تاکید کردند که این جنبش در پاسخ به وخامت حال اسیر ماهر الاخرس که از 88 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده، این موشک ها را به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.
انتهای پیام
captcha