مصادره 3 هزار قرآن جعلی در فلسطین
کد خبر: 3931223
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

مصادره 3 هزار قرآن جعلی در فلسطین

وزارت اقتصاد فلسطین شعبه استان نابلس از مصادره 3 هزار نسخه قرآن جعلی دارای عبارت‌های غیرقرآنی خبر دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری menafn.com، تیم‌های حمایت از مصرف‌کننده وابسته به اداره وزارت اقتصاد ملی فلسطین شعبه نابلس این سه هزار نسخه قرآن جعلی را مصادره و ضبط کرده‌اند.

این وزارتخانه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این نسخه‌ها حاوی متن‌ها و عبارت‌های غیرقرآنی در صفحات 202، 203، 326، 327، 328 و 329 بوده و با همکاری وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین مصادره و معدوم شده است.

این وزارتخانه از همه شهروندان فلسطینی خواست که در صورت مشاهده نسخه‌های دیگری از این قرآن‌ها، به این وزارتخانه مراجعه کنند تا آن‌ها طبق اصول و مقررات خاص و به درستی معدوم شود.

خبر دیگری نیز حاکی است که شیخ محمدحسین، مفتی قدس و دیار فلسطین، در مورد انتشار نسخه‌ای از قرآن به دلیل وجود اشتباه در ترتیب صفحات هشدار داده است.

وی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در این نسخه شماره صفحات اشتباه چاپ شده و پس از صفحه 507، صفحات 576 و 579 آمده و در ادامه صفحات 508 و 539 و 580 و 583 درج شده است. در تعداد دیگری از صفحات این قرآن نیز شماره صفحات اشتباه چاپ شده و این نسخه با شماره مجوز 85 در تاریخ 7/ 2007/10 میلادی منتشر شده و چاپخانه «ابن هیثم» با مجوز اداره مصاحف دبیرخانه کل مجمع تحقیقات اسلامی مصر آن را به چاپ رسانده است.

مفتی قدس و فلسطین از همه کتابخانه‌ها، چاپخانه‌ها و افرادی که این نسخه را در اختیار دارند، خواست که آن را به دارالافتاء این کشور تحویل دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام
captcha