افتتاح مدرسه آموزش قرآن و علوم قرآنی در نابلس
کد خبر: 3998972
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

افتتاح مدرسه آموزش قرآن و علوم قرآنی در نابلس

نماینده وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین مدرسه حفظ قرآن، علوم قرآنی و تجوید «عبدالله بن مسعود» را طی مراسمی در استان «نابلس» واقع در کرانه باختری افتتاح کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از دنیا الوطن، حسام ابورب، نماینده وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین این مدرسه را ظهر دوشنبه، 28 شهریورماه در نابلس افتتاح و از گروهی از حافظان قرآن تجلیل کرد.

ابورب در این مراسم که مسئولان محلی و شهروندان فلسطینی حضور داشتند، تأکید کرد: وزارت اوقاف فلسطین با اجرای برنامه‌های مختلف برای حمایت از حافظان قرآن تلاش می‌کند.

وی افزود: افتتاح مراکز، دارالقرآن‌ها و آکادمی‌های قرآنی در استان‌های مختلف فلسطین و پروش نسلی که قرآن را در رأس اولویت‌هایش قرار دهد از دیگر تلاش‌های این وزارتخانه است.

نماینده وزارت اوقاف فلسطین تصریح کرد: وزارت اوقاف فلسطین از طریق سازمان کل قرآن نقش شاخص و مهمی در پرورش جوانان فلسطینی توانمند در رقابت‌های قرآنی و کسب مقام در این رقابت‌ها در سطح داخلی و بین‌المللی ایفا می‌کند.

وی دانش‌آموزان را به عمل به قرآن کریم توصیه کرد و گفت این مراسم نشان می‌دهد که فلسطینی‌هایی که از سرزمین اشغالی خود دفاع می‌کنند، قرآن را در سینه‌هایشان حفظ می کنند.

این برنامه با تجلیل از گروه سرودهای اسلامی و قاریان قرآن همراه بود و در پایان گواهینامه قرآنی و جوایزی به حافظان و قاریان برتر در تلاوت قرآن و تجوید و فعالان در حفظ قرآن اهدا شد.

انتهای پیام
captcha