آغاز پروژه ساخت موزه‌ پیامبر(ص) در اندونزی
کد خبر: 3931280
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

آغاز پروژه ساخت موزه‌ پیامبر(ص) در اندونزی

انجمن جهانی اسلام توافق‌نامه همکاری با دولت اندونزی را مبنی بر احداث موزه‌‌ای با محوریت زندگی پیامبر اسلام(ص) در این کشور به امضا رساند.

به گزارش ایکنا به نقل از Arab News، انجمن جهانی اسلام و موزه تاریخ پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) در اندونزی توافق‌نامه‌ای را برای راه‌اندازی موزه‌ و نمایشگاه‌هایی درباره سیره پیامبر(ص) و جهان اسلام در جاکارتا، پایتخت اندونزی امضا کردند.

در مراسم امضای این قرارداد محمد بن عبدالکریم العیسی، دبیرکل انجمن جهانی اسلامی و یوسف کالا، معاون رئیس جمهور سابق اندونزی حضور داشتند.

این پروژه قرار است در زمینی به مساحت بیش از صدهزار متر مربع (با کلیه امکانات) در جاکارتا آغاز شود که نشان دهنده استقبال اندونزی از این پروژه تاریخی اسلامی است. این توافق‌نامه پیش‌تر مذاکره و در مورد مفاد آن توافق شده بود.

نمایشگاه‌های سیرة‌النبی(ص) در اندونزی شامل تمام صحنه‌های برجسته زندگی پیامبر(ص) است که با استفاده از آخرین فن‌آوری‌ها به بینندگان عرضه خواهد شد. این توافق‌نامه همچنین شامل توزیع بیش از 200 دائرةالمعارف و کتاب در مورد زندگی پیامبر(ص) است که از سوی انجمن جهانی اسلام به زبان‌های مختلف طی سه سال گذشته تهیه شده است.

انتهای پیام
captcha