انتشار نشریه بین‌المللی تاریخ و فرهنگ اسلامی در اندونزی
کد خبر: 3933586
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

انتشار نشریه بین‌المللی تاریخ و فرهنگ اسلامی در اندونزی

نشریه تاریخ و فرهنگ اسلامی با همکاری دانشکده اسلامی نوسانتارا و دانشگاه نهضت العلماء اندونزی(UNUSIA) در این کشور چاپ و منتشر می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی، غنی‌سازی شبکه‌های دانشگاهی و توسعه گنجینه‌های علمی به ویژه درباره مطالعات اسلامی و مجمع الجزایر اندونزی، گردآوری تحقیقاتی درباره تاریخ و فرهنگ اسلامی و به اشتراک‌گذاشتن این تحقیقات از اهداف انتشار و راه‌اندازی این نشریه اعلام شده است.

به منظور انتشار این نشریه ششم آبان‌ماه برابر با 27 اکتبر 2020 نشستی نیمه مجازی برگزار کرد و دانشگاهیان از مناطق مختلف جهان، آسیا، اروپا و آفریقا در آن شرکت کردند.

این برنامه به صورت زنده از کانال 164 یوتیوب پخش و به صورت آفلاین در یک فضای باز محدود با حضور مقامات دانشگاه، دانشجویان و کمیته و همچنین چندین مدعوین از پیش تعیین شده برگزار شد.

«مریم آیت احمد»، استاد ارشد دانشگاه «ابن طفیل» مراکش، «محمودرضا اسفندیار»، استاد دانشگاه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد اسلامشهر از ایران و «ساسکیا شفر» محقق ارشد دانشگاه هومبولت در برلین آلمان از دعوت‌شدگان در این نشست مجازی بودند.

انتهای پیام
captcha