انتشار مقاله «توهین به پیامبر(ص) و وحدت جهان اسلام» در اندونزی
کد خبر: 3936813
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

انتشار مقاله «توهین به پیامبر(ص) و وحدت جهان اسلام» در اندونزی

پایگاه خبری «رعیت مِردِکا» در اندونزی، مقاله «توهین به پیامبر(ص) و وحدت جهان اسلام» را منتشر كرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در واکنش به توهین دولت فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)،‌ مقاله‌ای با عنوان «توهین به پیامبر(ص) و وحدت جهان اسلام» از سوی مهرداد رخشنده، رایزن فرهنگی ایران در اندونزی تهیه و پس از ترجمه در اختیار سایت‌های خبری این كشور قرار گرفت.

پایگاه خبری «رعیت مِردِکا» اندونزی در این باره آورده است: وقتی مسلمانی این آیه از قرآن كریم را بخواند که فرمود: «لَقَد جاءَکُم رَسولٌ مِن أَنفُسِکُم عَزیزٌ عَلَیهِ ما عَنِتُّم حَریصٌ عَلَیکُم بِالمُؤمِنینَ رَووفٌ رَحیمٌ؛ به یقین، رسولی از خود شما به سویتان آمد که رنج‌های شما بر او سخت است؛ و اصرار بر هدایت شما دارد و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان است»، حق بزرگ پیامبر(ص) را بر خود و دیگران بیش از هر زمانی احساس می‌کند. دوباره خبری را شنیدیم که قلوب مسلمانان جهان را آکنده از غم و درد کرد، آری دوباره توهین به ساحت مقدس نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم.

در ادامه این مقاله آمده است: اتفاقات رخ داده در کشور فرانسه و توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) به نام حمایت از آزادی بیان، نشان دهنده ضرورت توجه و تمرکز هر چه بیشتر جهان اسلام به مسئله وحدت است. در سال‌های اخیر در نشریات و محافل روشن فکری غربی صهیونیستی برای خدشه دار کردن احساسات مسلمانان چنین اقداماتی انجام می‌شود تا از یک سو واکنش جهان اسلام را رصد کنند و از سوی دیگر به تعبیر آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملّت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.

در بخش دیگری از این مقاله، می‌خوانیم: مردم معتقد جهان اسلام با حضور در صحنه، تنفر خود را از اقدامات مکرون اعلام کردند و با تحریم اقتصادی کالاهای فرانسوی، انزجار خود را از دولت این کشور نشان دادند. اگر سرزمین‌های اسلامی اعتراض‌های امروز خود نسبت به رفتار رئیس جمهور فرانسه را در قبال رفتارهای غاصبانه رژیم صهیونیستی داشتند، فلسطین در چنین وضعیتی نبود.

انتهای پیام
captcha