خط قرمز ناجا حفظ ارزش‌ها و تأمین امنیت شهروندان است
کد خبر: 3931377
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
حجت‌الاسلام ادیانی:

خط قرمز ناجا حفظ ارزش‌ها و تأمین امنیت شهروندان است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در راستای پیام تقدیر، تشکر و ابلاغ سلام فرماندهی معزز کل قوا به ناجا پیامی را صادر کرد و گفت: خط قرمز ناجا حفظ ارزش‌ها و تأمین امنیت شهروندان است و این پیام مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده است. ناجا تحت رهبری داهیانه فرماندهی معزز کل قوا در تلاش برای رسیدن به پلیس مکتبی در تراز انقلاب است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، حجت‌الاسلام ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در راستای پیام تقدیر، تشکر و ابلاغ سلام فرماندهی معزز کل قوا به ناجا پیامی را منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«پیام حضرت آقا محبت‌آمیز و انگیزه‌ها را برای خدمت مضاعف به مردم بیشتر می‌کند. این پیام الهی برای مجموعه ناجا مدال افتخار است. حضرت آقا در تاریخ ۲۹/۷/۹۹ پیام تشکری خطاب به فرمانده ناجا فرمودند که: «سردار اشتری؛ سلام من را به همه‌ کارکنان خوب و زحمت‌کش و خدوم نیروی انتظامی برسانید مردم عزیز ما قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند و امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس می‌کنند و از ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات استقبال می‌کنند».

ناجا در برخورد با منکرات و مفسدان و مخلان به نظم و امنیت تحت تأثیر فضای رسانه‌ای و خبری بدخواهان به انقلاب و نظام اسلامی نمی‌شود. کارکنان ناجا با از خودگذشتگی و ایثار، نظم و امنیت را از مرز تا داخل شهر‌ها برقرار می‌کنند.

خط قرمز ناجا حفظ ارزش‌ها و تأمین امنیت شهروندان است و این پیام مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده. ناجا تحت رهبری داهیانه فرماندهی معزز کل قوا در تلاش برای رسیدن به پلیس مکتبی در تراز انقلاب است.

مطالبه مردم از ناجا اقتدار و برخورد با اخلال‌گران است. نیروی انتظامی امروز از جنس خود مردم و برای خدمت به مردم است و به وظایف خود آشنایی دارد و مردم ما قدردان کارکنان ناجا هستند.

کارکنان ناجا برای برقراری امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و برای برقراری امنیت هیچ مرزی را نمی‌شناسد و نمونه آن هم شهدایی است که ما تقدیم می‌کنیم.»
انتهای پیام
captcha