پیاده‌روی پیروان ادیان تایلند در معرفی صلح
کد خبر: 3931647
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

پیاده‌روی پیروان ادیان تایلند در معرفی صلح

برنامه «باهم قدم بزنیم تا صلح را بیابیم» در تایلند با مشارکت رهبران تمامی ادیان بودیسم، مسیحیت، اسلام، هندوئیسم و سیک برگزار شد.  

پیاده‌روی پیروان ادیان تایلند در معرفی صلحبه گزارش ایکنا؛ به نقل از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند، گروه راهبان بودایی برای صلح جهانی که برنامه‌های متنوعی خصوصا پیاده‌روی‌های مسالمت‌آمیز در کشورهای لائوس، ویتنام، ژاپن، ایالات متحده، میانمار، هند، ترکیه، پاکستان داشته‌اند، این بار برنامه جدیدی با نام «باهم قدم بزنیم تا صلح را بیابیم» را در تایلند با مشارکت رهبران تمامی ادیان بودیسم، مسیحیت، اسلام، هندوئیسم و سیک برگزار کردند.
 
در این کمپین که چهارم آبان‌ماه با هدف پیروی جامعه از آموزه دین برای کمک به درک همکاری بین ادیان و ناکارآمدی مادیات آغار شده است، این افراد مسافتی بالغ بر 4 هزار کیلومتر پیاده‌روی کرده و به بازدید از شهرها و دیدار افراد با ادیان مختلف می پردازند و آنها را با آموزه های دینی آشنا می‌کنند.
 
این برنامه پیاده‌روی از غربی‌ترین نقطه تایلند آغاز و به سمت شرقی ترین نقطه کشور ادامه خواهد یافت. این گروه از تمامی پیروان و رهبران ادیان خواست تا در میان مسیر پیاده‌روی به این گروه بپیوندند.
 
این طرح از سوی تمامی رهبران ادیان تایلند مورد استقبال قرار گرفته و «ابراهیم وان» که به نمایندگی از مسلمانان در این کمپین حاضر شده است، در این باره گفت: هدف از این پروژه آشنایی هر چه بیشتر پیروان ادیان مختلف و انتقال آموزه‌های مثبت ادیان به همدیگر برای داشتن زندگی مسالمت‌آمیز در کنار هم خواهد بود.
انتهای پیام
captcha