«خداشناسی قرآنی کودکان» در فضای مجازی منتشر شد
کد خبر: 3932063
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵
از سوی کتابخانه شهید جهان‌آرا

«خداشناسی قرآنی کودکان» در فضای مجازی منتشر شد

ویدئوکلیپ کوتاه معرفی کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان» با هدف پاسخگویی به سوالات کودکان درباره خدا و ترویج کتابخوانی از سوی کتابخانه شهید جهان‌آرا، در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، کلیپ ویدئویی کوتاهی از سوی کتابخانه شهید جهان آرا منتشر شده که به معرفی کتاب خداشناسی کودکان و پاسخگویی به سوالات کودکانه آنان درباره خدا می‌پردازد.

در این کلیپ که با عنوان برنامه "مرا ورق بزن"، با هدف ترویج کتابخوانی منتشر شده، کتاب "خداشناسی قرآنی کودکان" نوشته غلامرضا حیدری ابهری که با زبان ادبیات کودکانه به چهل پرسش کودکان درباره خدا پاسخ می‌دهد، معرفی شده است.

خداشناسی قرآنی کودکان از سوی انتشارات جمال در قم منتشر شده و نویسنده با عباراتی چون "همین که در عمق دلت می‌تونی خدا رو حس کنی و با او دوستانه حرف بزنی معلوم می شود او هست و خدا را در قلب پاکت می توانی پیدا کنی" تلاش می کند به دغدغه‌های ذهنی کودکان درباره خدا پاسخ دهد.

گفتنی است برنامه مرا ورق بزن که از سوی کتابخانه شهید جهان‌آرا در فضای مجازی برگزار می شود، سلسله کلیپ هایی را با موضوع ترویج کتابخوانی و معرفی کتاب های سودمند از طریق معرفی کتاب های مناسب به خانواده ها منتشر می کند و علاقمندان می توانند به این کلیپ ها از طریق اینستاگرام فرهنگسرای سرو به نشانی   @farhangsara_sarv دسترسی یابند.

انتهای پیام
captcha