فیلم | پایان ‌دادن به اختلافات داخلی مسیر وحدت را هموار می‌کند
کد خبر: 3932070
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
صلاح زواوی در پیامی اختصاصی برای ایکنا:

فیلم | پایان ‌دادن به اختلافات داخلی مسیر وحدت را هموار می‌کند

سفیر فلسطین در تهران در پیامی به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: توقف جنگ‌ها و اختلافات داخلی در میان مسلمانان از گام‌های مهم برای دستیابی به وحدت حقیقی در جهان اسلام است.

به گزارش ایکنا، صلاح زواوی، سفیر فلسطین در تهران، در این پیام که به صورت اختصاصی در اختیار این رسانه قرار گرفت، تأکید کرد: تلاش و برنامه جمهوری اسلامی ایران برای حفظ وحدت جهان اسلام، حرکت درستی است؛ اما فقط نباید از طریق شعار این طرح را پیش برد و بگوییم ما می‌خواهیم با یکدیگر متحد شویم و با هم فلسطین را آزاد کنیم؛ بلکه باید در رفتار با برادران دینی وحدت واقعی داشته باشیم.

ما و شما باید فلسطین را آزاد کنیم و با یکدیگر متحد باشیم و بدانیم که هر وجب از خاک سرزمین‌های مقدس، وطن همه ما و متعلق به همه جهان اسلام است.

ما باید این اطمینان را به همه گروه‌های اسلامی بدهیم که آزادی این سرزمین‌ها به نفع همه جهان اسلام، جهان عربی و کشورهای همسایه است.

ایران دو طرح وحدت اسلامی و آزادی فلسطین را در دستور کار قرار داده است و باید از آن حمایت کرد. نخستین گام برای حمایت از این طرح، حفظ وحدت و توقف جنگ‌ها و اختلافات داخلی است. همچنین پایان‌ دادن به تناقضها و اختلافات داخلی و پرداختن به مهم‌ترین تناقض و مشکل جهان اسلام یعنی دشمن صهیونیستی و هم‌پیمان آمریکاست.

ما باید با از بین ‌بردن هرگونه تناقض و مشکل داخلی در مسیر مبارزه با مشکل اصلی یعنی دشمن صهیونیستی گام برداریم.

انتهای پیام
captcha