گزارش سازمان فلسطینی درباره هتک حرمت مقدسات قدس
کد خبر: 3932613
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

گزارش سازمان فلسطینی درباره هتک حرمت مقدسات قدس

هیئت اسلامی مسیحی یاری قدس و مقدسات، در گزارش ماهانه خود به میزان هتک حرمت قدس و مقدسات اسلامی از سوی صهیونیست‌ها طی یک ماه اخیر پرداخت.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از دنیا الوطن، هیئت اسلامی مسیحی قدس و مقدسات در گزارش خود اعلام کرد که از ابتدای ماه اکتبر 2020، نیروهای اشغالگر صهیونیست با ادامه تجاوزات خود به مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی، پروژه یهودی‌سازی شهر قدس را نیز با ساخت شهرک‌های صهیونیست‌نشین پیگیری کرده‌اند.
 
بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر به تخریب ساختمان‌های مسکونی و تجاری فلسطینیان در شهر قدس همچنان ادامه داده‌اند.
 
تجاوزات صهیونیست‌ها شامل تجاوز به مسجدالاقصی و شهر قدیمی قدس یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در مناسبت‌های یهودی به بهانه برگزاری مراسم دینی یهودیان می‌شود.
 
جنایات تخریب منازل فلسطینیان نیز از دیگر تجاوزات رژیم صهیونیستی است که منازل آنها بدون هیچ گونه اخطاری تخریب می‌شود و این اقدام طی ماه‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
 
تلاش برای یهودی‌سازی قدس و شهرک‌سازی صهیونیستی نیز از دیگر جنایات صهیونیست‌ها است که در اطراف قدس اشغالی انجام می‌شود. یکی از طرح‌های جدید شهرک‌سازی شامل 450 واحد مسکونی برای صهیونیست‌ها در مساحتی حدود 57 دونم در اراضی کشاورزی فلسطینیان جنوب قدس است و بنا بر اعلام رسانه‌های عبری زبان، این طرح شامل ساختمان‌های تجاری و دیگر بناهای عمومی خواهد بود.
 
طرح دیگر صهیونیست‌ها نیز شامل موافقت مقامات صهیونیست با ساخت 2500 واحد مسکونی برای شهرک‌نشینان در شهرک‌های صهیونیستی کرانه باختری است. این تعداد علاوه بر ساخت 2000 واحد مسکونی صهیونیستی است که پیش‌تر از سوی مقامات صهیونیست با آن موافقت شده بود.
انتهای پیام
captcha