نماینده سیستان و بلوچستان در جشنواره تلاوت‌های مجلسی تعیین شد + عکس و فیلم
کد خبر: 3933148
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱

نماینده سیستان و بلوچستان در جشنواره تلاوت‌های مجلسی تعیین شد + عکس و فیلم

حسن نوفرستی از استان سیستان و بلوچستان به مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی راه یافت.

نفرات برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی در زاهدان مشخص شدندبه گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

شیوه برگزاری این مرحله به این صورت بود که قاریان در جلسات قرآن سطح استان، در حضور اساتید تلاوت داشته و نفرات برتر، انتخاب شدند و در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) به تاریخ ۱۳ آبان‌ماه، ۱۰ قاری برتر جلسات استان، با هم به رقابت پرداختند.

داوران مرحله مقدماتی عباس صفدری، مهدی کامبوزیان، گل‌محمد سالارزهی، از پیشکسوتان قرآنی استان بودند و در نهایت، حسن نوفرستی، نفر اول؛ مهدی کریمی، نفر دوم و سیدمهدی حیدری، نفر سوم شناخته شد و جوایز خود را دریافت کردند. همچنین به بیست نفر از حاضران در این محفل قرآنی به قید قرعه هدایایی اعطا شد.

مرحله استانی جشنواره قرآنی تلاوت‌های مجلسی با هدف انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی سال استان سیستان و بلوچستان از منظر اساتید و رأی‌دهی عموم مستمعان برگزار و به نفر اول، هشت میلیون ریال؛ نفر دوم، پنج میلیون ریال و نفر سوم، سه میلیون ریال اهدا شد و صرفاً نفر اول به رقابت‌های کشوری اعزام خواهد شد.

جلسه پایانی در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت  نورالثقلین زاهدان به نشانی خیابان شهید بهشتی، بهشتی۱۹، مسجدالزهرا(س) برگزار شد.

در ادامه تعدادی از تلاوت‌ها و گزارش تصویری مراسم ارائه می‌شود.

نفر اول، حسن نوفرستی
نفر دوم، مهدی کریمی
نفر سوم، سیدعلی حیدری
انتهای پیام
captcha