نشست مجازی «بررسی زندگی‌نامه علامه طباطبایی(ره)» برگزار می‌شود
کد خبر: 3935053
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
در دانشکده علوم قرآنی ملایر؛

نشست مجازی «بررسی زندگی‌نامه علامه طباطبایی(ره)» برگزار می‌شود

کارشناس فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر با اشاره به برنامه‌های مختلف همزمان با هفته قرآن و دانشگاه، اظهار کرد: نشست علمی «بررسی اجمالی زندگی‌نامه علامه طباطبایی(ره)» به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

نشست علمی «بررسی زندگی‌نامه علامه طباطبایی» به‌صورت آنلاین در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شودفروزان کردیوند، کارشناس فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به آغاز هفته قرآن و دانشگاه از ۱۸ آبان‌ماه، گفت: این نکته باید یادآوری شود که قرآن مناسبتی نیست و همه روزهای سال باید در محضر قرآن باشیم، اما یک هفته را به‌صورت نمادین به قرآن و دانشگاه اختصاص داده‌اند تا اهتمام بیشتری در راستای توجه به قرآن و آموزه‌های این کتاب راهنما و انسان‌ساز داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت موجود جامعه و گسترش روزافزون بیماری منحوس کرونا، بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های قرآنی امسال و برنامه‌های هفته قرآن و دانشگاه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر با بیان اینکه در این دانشکده هشت برنامه مختلف به مناسبت هفته قرآن و دانشگاه در نظر گرفته شده و اطلاعات برنامه‌ها از طریق پیام‌رسان ایتا قابل دریافت است، گفت: انتشار ویژه‌نامه هفته قرآن و دانشگاه با موضوعات علمی و فرهنگی در حوزه قرآن یکی از این برنامه‌هاست.

کردیوند برگزاری مسابقه کشوری تفسیر سوره واقعه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: نشست مجازی علمی با موضوع «بررسی اجمالی زندگی‌نامه علامه طباطبایی(ره)» از دیگر برنامه‌هاست. همچنین نشست دینی «پیامبر اسوه انسان‌ها» در 25 آبان‌ماه، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی فضاسازی دانشکده علوم قرآنی ملایر با آیات قرآن، ارسال پیام‌های قرآنی در کانال پیام‌رسان ایتا دانشکده، و پخش قرائت قرآن در فضای مجازی و فضای دانشکده به‌صورت روزانه را از دیگر برنامه‌ها در هفته قرآن و دانشگاه دانست.

کارشناس فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر در ادامه با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته برنامه‌های فرهنگی و قرآنی این دانشکده به‌صورت مستمر برگزار شده است، گفت: برگزاری جلسات قرآنی، مسابقات مختلف در رشته‌های قرآنی تفسیر، برگزاری مسابقات قرآنی با همکاری اوقاف و امور خیریه و... از جمله این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام
captcha