مالیات و اجاره‌بها؛ از مهم‌ترین مشکلات این روزهای مؤسسات قرآنی ایلام
کد خبر: 3936889
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷

مالیات و اجاره‌بها؛ از مهم‌ترین مشکلات این روزهای مؤسسات قرآنی ایلام

توقف فعالیت مؤسسات، مسائل مالیاتی، مشکل اجاره‌بها و ... از مهم‌ترین مسائلی بود که در نشست مدیرعامل اتحادیه کشوری تشکل‌های قرآن و عترت با مسئولان اتحادیه مؤسسات قرآنی استان ایلام مطرح شد.

به گزارش ایکنا به نقل از اتقان، نشست مشترک مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با مدیرعامل، رئیس و بازرس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان ایلام، برگزار شد.

این نشست با حضور محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری و کسعلی، مدیرعامل؛ مرادخانی، رئیس هیئت مدیره و موسی‌زاده، بازرس هیئت مدیره اتحادیه استان ایلام، به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

در این نشست در خصوص مسائل و مشکلات متعدد این روزهای مؤسسات قرآنی از جمله رکود و توقف فعالیت مؤسسات در ایام کرونا، مشکلات و مسائل مالیاتی، مشکلات حقوقی مشکل اجاره‌بها و رهن ساختمان مؤسسات، مشکلات آموزشی و محتوایی و همچنین نحوه مدیریت اتحادیه این استان نکاتی مطرح شد.

مدیرعامل اتحادیه کشوری خود را جهت رفع مشکلات حقوقی، مالی و محتوایی مؤسسات قرآنی این استان مکلف دانست و مقرر شد، در بخش نخست با مسئولان و متولیان دستگاه‌های حاکمیتی در این خصوص رایزنی و تعامل مناسبی را مابین این نهادها با اتحادیه استان ایلام برقرار کند.

انتهای پیام
captcha