کتاب «حلال مشکلات؛ شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه» منتشر شد
کد خبر: 3938090
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

کتاب «حلال مشکلات؛ شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه» منتشر شد

کتاب «حلال مشکلات؛ شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه» به قلم مجید یونسی از سوی انتشارات نسیم حیات منتشر شد.

به گزارش ایکنا، چاپ نخست کتاب «حلال مشکلات؛ شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه» به تازگی به قلم مجید یونسی منتشر شده است. نویسنده در مقدمه این اثر می‌نویسد: صحیفه سجادیه همچون قرآن و نهج‌البلاغه، کتاب همراه و کتاب زندگی است و انسان همیشه و در همه حال باید با دعاهای آن مأنوس شود چراکه شمیم عطر فرازهای هر دعای آن دریچه‌ای است به سوی آسمان. شناخت صحیفه سجادیه را می‌توان گامی در جهت آشنایی با معارف اسلامی دانست و برای تقویت و تصحیح عقاید و اخلاق به آن مراجعه نمود. این کتاب که کلام امام سجاد است، فصاحت و بلاغت و عمق معنایی دارد که به حق می‌توان به آن «قرآن صاعد» گفت. 

نوشته حاضر با هدف آشنایی و انس بیشتر جامعه با گنجینه صحیفه و استفاده از برکات فراوان و فوق تصور آن و همچنین نشر معارف صحیفه سجادیه در میان مردم، و همچنین پیرو تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر انس با دعای هفتم صحیفه، دربردارنده شاعی از نور خورشید تابان صحیفه سجادیه است به همت مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و با حمایت مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه‌های اسلامی سجادیه منتشر شده است.

یادآور می‌شود،‌ این کتاب به قیمت 20 هزار تومان از سوی انتشارات نسیم حیات منتشر شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02537749750 تماس برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha