نگاه دوگانه غرب موجب توقف تلاش‌های علمی ایران نمی‌شود
کد خبر: 3938711
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

نگاه دوگانه غرب موجب توقف تلاش‌های علمی ایران نمی‌شود

استاندار فارس ضمن محكوم كردن شهادت شهید فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای كشورمان، اظهار کرد: نگاه دوگانه و بعضاً حمایت‌شده کشورهای غربی از تروریسم، منجر به توقف تلاش‌ها و گام‌های علمی کشور اسلامی ما نخواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی،‌ استاندار فارس، امروز، 12 آذرماه در جلسه بررسی سند پیشران توسعه استان با تسلیت شهادت شهید فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان و محكوم كردن ترور آن شهید والامقام گفت: نگاه دوگانه و بعضاً حمایت‌شده کشورهای غربی از تروریسم، منجر به توقف تلاش‌ها و گام‌های علمی کشور اسلامی ما نخواهد شد.

وی همچنین اهمیت توجه به رونق تولید و رفع موانع تولید را یادآور شد و افزود: امروزه باید تولید‌کننده را دریابیم و تولید و اشتغال، جهش و رونق تولید، تکلیف قانونی و اعتقادی است که ملزم به اجرای آن هستیم.   

رحیمی اظهار كرد: تغییر و تحول‌ها باید منجر به ارتقای کیفیت و عملکرد دستگاه‌ها شود و ما انتظار داریم تا عملکرد جهاد کشاورزی استان از قابل تقدیر به مطلوب و عالی تبدیل شود تا فعالیت کشاورزی  استان همچنان پیشرو باشد.

وی با بیان اینکه در سند پیشران استان امکان ارزیابی عملکرد مدیران و مسئولان دولتی و غیردولتی وجود دارد، گفت: در برخی موارد این سند، هماهنگی بخش خصوصی و دولتی منجر به تولید و اشتغال شده و اکنون استان فارس از مزایای اقتصادی و اجتماعی فعالیت کارخانجات و واحدهای تولیدی بهره‌مند شده است.

استاندار فارس با تأکید بر لزوم پیگیری اجرای کامل تعهدات مندرج در سند پیشران استان گفت: برخی مدیران به تکالیف خود عمل نکرده‌اند که مجموعه اقتصادی مکلف به پیگیری و رصد اجرایی شدن مصوبات سند پیشران است.

وی هماهنگی بین دستگاهی و پاسخ‌گویی را از جمله ملزومات کاری برای اجرای سند پیشران عنوان کرد و با ارزیابی مثبت از اجرای این سند گفت: عملکرد دستگاه‌ها نشان‌دهنده تحقق 70 درصدی تعهدات آنان است و ما امیدواریم تا در تحقق جهش تولید موفق‌تر از گذشته عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha