ادامه واکنش‌های بین‌المللی به ترور دانشمند هسته‌ای ایران
کد خبر: 3938871
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

ادامه واکنش‌های بین‌المللی به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

در ادامه محکومیت‌های بین‌المللی ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران، برخی مسئولان جمهوری خودمختار نخجوان این اقدام تروریستی را محکوم کردند.  

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در پی ترور ناجوانمردانه محسن فخری‌زاده، شخصیت‌های جمهوری خودمختار نخجوان نیز ضمن محکومیت این اقدام وحشیانه، مراتب تسلیت و همدردی خود را با مسئولان، مردم ایران و خانواده شهید اعلام کردند.
 
در همین راستا، «آذر زینال اف» معاون اول مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان، مراتب تسلیت و همدردی «واصف طالب اف» رئیس مجلس عالی این جمهوری را به مناسبت ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته علمی کشورمان اعلام کرد.

 
همچنین «وصال علی اکبرلی»، رئیس اداره وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در نخجوان و «اسماعیل حاجی اف» رئیس آکادمی علوم این جمهوری مراتب تسلیت خود را به  مسئولان، ملت ایران و بازماندگان شهید فخری‌زاده اعلام کردند.
 
نمایندگی فرهنگی کشورمان در نخجوان نیز ترجمه متن پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در سایت نمایندگی، فیسبوک و شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.
 
 
بازتاب ترور دانشمند هسته‌ای ایران شهید محسن فخری زاده در رسانه‌های یونان
 
رسانه‌های کشور یونان از زوایای مختلف ترور شهید محسن فخری زاده را در روزنامه‌های خود منتشر کردند و به بررسی ابعاد مختلف این جنایت تروریستی پرداختند.
 
ادامه واکنش‌های بین‌المللی به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

رایزنی فرهنگی کشورمان در یونان اعلام کرد: روزنامه‌های «هلاس جورنال»، «فوری جن افیرس» و «رد لاین» به موضوع« شهادت دانشمند هسته‌ای ایران» پرداختند.
 
 همچنین سفیر ایران در یونان طی مصاحبه با سایت اسپوتنیک یونان بر محکومیت این عمل جنایتکارانه و این که قطعا اسرائیل پشت این موضوع است، تأکید کرد.
انتهای پیام
captcha