اقتصاد مقاومتی «از زمین خاکی» می‌روید
کد خبر: 3939158
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸

اقتصاد مقاومتی «از زمین خاکی» می‌روید

«از زمین خاکی» مجموعه‌ای 26 قسمتی به کارگردانی ایمان گودرزی است که فردا در ایکنا رونمایی می‌شود و شبکه مستند از هفته آینده آن را روی آنتن خواهد برد.

ایمان گودرزی، مستند‌ساز در گفت‌و‌گو با ایکنا با بیان اینکه «از زمین خاکی» گفت: این مجموعه 26 قسمتی قرار است از هفته آینده روی آنتن شبکه دو سیما رود. 

وی افزود: این مستند در حوزه اقتصاد مقاومتی ساخته شده و شعار سال «جهش تولید» را مدنظر قرار می‌دهد. هر قسمت این سریال 25 دقیقه است و نزدیک به 20 شهر لوکیشن‌های این مجموعه را تشکیل داده‌اند. 

گودرزی تأکید کرد:  «نگاتیو»، دیگر مجموعه‌ای است که کارگردانی آن را بر عهده داشته و هم اکنون از شبکه مستند در حال پخش است و فیلمبرداری این کار همزمان با پخش ادامه دارد. تصویربرداری دو ماه پیش آغاز شده  و تا روزهای پایانی پخش آن ادامه خواهد داشت.

این مستندساز ادامه داد: در این مجموعه چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی معرفی خواهند شد. «نگاتیو» 28 قسمتی بعد از پایان پخش به فصل دوم خواهد رفت و در سری جدید به انقلاب اسلامی و شهدای ترور می‌پردازیم.

تهیه‌کننده و کارگردان این مستند در پایان تاکید کرد: هر قسمت از این مستندها 10 دقیقه است. محمدعلی صمدی به عنوان پژوهشگر تاریخ دفاع مقدس در برنامه حضور خواهد داشت و به سوالات مطرح شده پاسخ خواهد داد. 

همچنین، این سریال برای اولین بار  ساعت 17 فردا، دوشنبه در ایکنا رونمایی شود.

انتهای پیام
captcha