هشدار حماس و جهاد اسلامی درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3939308
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

هشدار حماس و جهاد اسلامی درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن محکوم کردن شهادت نوجوان فلسطینی تأکید کرد: مقاومت تنها راه مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی است و در عین حال سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر آمادگی مقاومت هشدار داد، نشانه‌هایی از قصد اسرائیل برای انجام حمله علیه مقاومت در اختیار دارد.  

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، شنبه ۱۵ آذر، در گفت‌وگوی تلفنی با پدر ایمن ابوعلیا، نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی که روز جمعه، 14 آذر با گلوله نظامیان صهیونیست در رام‌الله به شهادت رسید، این اقدام ظالمانه را به شدت محکوم کرد.
 
وی تأکید کرد که جنبش حماس همراه با تمام ملت فلسطین در مقابل اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست ایستاده و طرح آنان در الحاق کرانه باختری و یهودی‌سازی قدس اشغالی را با شکست مواجه خواهد کرد.
 
العاروری همچنین تأکید کرد: مقاومت و مقابله با اشغالگران صهیونیست به هر شکل ممکن، تنها راه برای توقف تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

پیکر شهید نوجوان فلسطینی ظهر شنبه، ۱۵ آذر بر دوش اهالی روستای محل سکونت این شهید، تشییع و به خاک سپرده شد. مردم این روستا خواستار پیگیری این جنایت و مجازات عاملان آن شدند.
 
انجمن جهانی دفاع از کودکان، از ابتدای سال جاری میلادی تا پایان اکتبر، شهادت ۷ کودک و نوجوان فلسطینی ۱۳ تا ۱۷ ساله به دست نظامیان صهیونیست را به ثبت رسانده است.
 
هشدار جهاد اسلامی درباره آغاز جنگ با رژیم صهیونیستی
 
از سوی دیگر، سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر آمادگی مقاومت هشدار داد، برآوردها و نشانه‌هایی از قصد اسرائیل برای انجام حمله علیه مقاومت فلسطین در اختیار دارد.
 
داوود شهاب، سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین به خبرگزاری «یونیوز» گفت: پرواز پهپاد مقاومت بر فراز فلسطین اشغالی، رصد تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی و نیز رصد رزمایشی که در چارچوب آمادگی برای حملات گسترده به جبهه شمالی در لبنان و سوریه یا جبهه نوار غزه صورت می‌گیرد، دستاورد نظامی و راهبرد بزرگی برای حزب‌الله و دلیلی بر آن است که حزب‌الله و مقاومت اسلامی در حال توسعه توانایی نظامی و امکانات خود در زمینه‌های مختلف است.
 
هشدار حماس و جهاد اسلامی درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی
 
وی ضمن اعلام اینکه تمام سناریوها روی میز است، افزود: مقاومت فلسطین برای مقابله با هر تجاوزی به ملت فلسطین آماده است.
 
شهاب ادامه داد: ما برآوردها و نشانه‌هایی از قصد اسرائیل برای انجام حمله علیه مقاومت و ملت فلسطین به ویژه با نزدیکی انتقال قدرت در آمریکا از دولت دونالد ترامپ احمق به دولت «جو بایدن» داریم؛ دشمن صهیونیستی به دنبال اتخاذ اقدامات پیشگیرانه‌ای است که امور را برای دولت جدید آمریکا پیچیده کند؛ به هر حال مقاومت فلسطین آماده، بیدار و آماده تمام احتمالات است و به هر تجاوز یا ترور پاسخ خواهد داد.
 
گفتنی است، هفته گذشته و همزمان با رزمایش رژیم صهیونیستی موسوم به «تیر کشنده» یک پهپاد حزب‌الله موفق شد بر فراز الجلیل به پرواز درآید و سالم به آشیانه برگردد.
انتهای پیام
captcha