200 بسته‌ غذایی میان نیازمندان حاشیه تهران توزیع شد
کد خبر: 3941746
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و شب یلدا؛

200 بسته‌ غذایی میان نیازمندان حاشیه تهران توزیع شد

مدیر خیریه باقیات وابسته به روضه مقدس آل یاسین از توزیع ۲۰۰ بسته غذایی ویژه شب یلدا در بین نیازمندان خبر داد.

توزیع 200 بسته‌ غذایی شب یلدا در بین نیازمندان حاشیه تهرانمحمد سلمانی، مدیر خیریه باقیات وابسته به روضه مقدس‌آل‌یاسین، در گفت‌وگو با ایکنا، از توزیع ۲۰۰ بسته غذایی ویژه شب یلدا در میان نیازمندان خبر داد.

سلمانی تصریح کرد: به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و شب یلدا، خیریه باقیات وابسته به روضه مقدس آل یاسین، ششمین مرحله‌ توزیع ۲۰۰ بسته ارزاق ویژه شب یلدا میان نیازمندان و اقشار بی‌بضاعت را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: این خیریه، بسته‌های ویژه شب یلدا را در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، آماده و در روستای لهک واقع در اسلامشهر بین ۴۲ خانوار نیازمند و بی‌بضاعت توزیع کرد. اقلام این بسته شامل برنج، مرغ، ماهی، آجیل، انار، روغن، رب و چای بود.

وی با بیان اینکه خیریه باقیات با کمک‌های مردمی و بانیان خیر، فعالیت‌های جهادی را پیش گرفته است و وابسته به هیچ ارگانی نیست، گفت: نام‌گذاری این خیریه با عنوان باقیات به این معناست که بتوانیم در این شرایط سخت معیشتی و اقتصادی باقیات صالحاتی از خود به جای بگذاریم.

مدیر خیریه باقیات یادآور شد: توزیع بسته‌های ارزاق از سوی این خیریه از زمان میلاد حضرت علی(ع) آغاز شده و در هر یک از مناسبت‌های ولادت امام زمان(عج)، ولادت امام حسن(ع)، عید غدیر و ولات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز بسته‌های غذایی توزیع شده است و در حال حاضر نیز ششمین مرحله آن به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و شب یلدا انجام شده است.
انتهای پیام
captcha