برگزاری نخستین مسابقات بین‎المللی قرآن آنلاین در افغانستان
کد خبر: 3942765
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

برگزاری نخستین مسابقات بین‎المللی قرآن آنلاین در افغانستان

مجمع قرآنی شیخ عبدالکبیر حیدری در افغانستان فراخوان نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با عنوان «سراج الکبیر» در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از افغانستان، مجمع قرآنی شیخ عبدالکبیر حیدری برای نخستین‌بار مسابقات بین‌المللی آنلاین تلاوت قرآن‌کریم را در افغانستان با مشارکت بیش از 25 کشور جهان برگزار کرده است.

این مسابقه در رشته قرائت بوده و شرکت‌کنندگان خارجی از طریق مراکز معتبر قرآنی کشورشان معرفی شده‌اند و پس از تأیید آنها از سوی دبیرخانه مسابقه، در این مسابقه شرکت می‌کنند.

مهلت ارسال تلاوت‎ها برای شرکت در این رقابت بین‎المللی پنج‌شنبه، چهارم دی ماه اعلام شده است و دوشنبه، هشتم دی ماه زمان داوری نهایی تلاوت‌ها و جمعه، 12 دی نیز زمان اختتامیه و اعلام نتایج خواهد بود.

در پایان به پنج نفر برگزیده جوایز نقدی تعلق می‌گیرد و نفر اول 500 دلار + تقدیرنامه، نفر دوم 400 دلار + تقدیرنامه، نفر سوم 300 دلار + تقدیرنامه، نفر چهارم 200 دلار + تقدیرنامه و نفر پنجم مبلغ 100 دلار + تقدیرنامه دریافت خواهند کرد. همچنین به تمامی متسابقین گواهی شرکت در مسابقه اهدا خواهد شد.

در همین راستا مسابقات قرآن آنلاین داخلی در افغانستان در حال برگزاری است و قرار است برترین‎های این رقابت در نخستین مسابقات آنلاین بین‌المللی سراج الکبیر به عنوان نماینده کشورشان شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha