هشدار علی الحوثی درباره تخریب عمدی مسجد‌الاقصی
کد خبر: 3942831
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

هشدار علی الحوثی درباره تخریب عمدی مسجد‌الاقصی

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به حفاری‌های گسترده صهیونیست‌ها زیر مسجدالاقصی، تحرک فوری در اعلام مخالفت با این تخریب‌های عمدی را خواستار شد.

هشدار علی الحوثی نسبت به تخریب عمدی مسجد‌الاقصی

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو ارشد انصارالله، در صفحه توئیتر خود خواستار تحرک فوری در اعلام مخالفت با ادامه حفاری‌‌ صهیونیست‌ها زیر مسجدالاقصی شد.

وی با بیان اینکه حفاری زیر مسجدالاقصی، تخریب عمدی اماکن مقدس اسلامی در فلسطین است، تصریح کرد:‌ مسلمانان در رد این موضوع با تمام قوا مسئول هستند.

الحوثی از امت اسلام خواست در این برهه که خطری جدی هویت اسلامی مسجدالاقصی را تهدید می‌کند، فریب تبلیغات دشمن و مزدوران آن را نخورند، چراکه دشمنان قصد دارند با هیاهوی رسانه‌‌ای، اذهان امت اسلام را از مسئله اول جهان اسلام یعنی فلسطین منحرف کنند. آرمان فلسطین هیچ‌گاه اولویت رهبران نظامی و اقتصادی و رسانه‌ای این دولت‌ها نبوده است.

الحوثی پیش از این نیز با انتقاد از رژیم‌های عربی از آنها خواسته بود که به جای حمله به یمن به فلسطین بروند و با رژیم صهیونیستی مبارزه کنند و به دنبال نقشه‌ای جدید برای آزادی مسجد‌الاقصی باشند، چراکه عادی‌سازی روابط بعضی از کشورهای عربی در قبال آرمان فلسطین بسیار شرم‌آور است.

منابع فلسطینی در اوقاف قدس اشغالی اعلام کردند که حفاری‌های جدیدی در زیر باب المغاربه و دیوار البراق در مسجدالاقصی از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha