9 کشور؛ برگزیده ششمین جایزه جهانی اربعین/ رونمایی از تمبر یادبود + عکس
کد خبر: 3943930
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

9 کشور؛ برگزیده ششمین جایزه جهانی اربعین/ رونمایی از تمبر یادبود + عکس

آثار ارسالی از 9 کشور در اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین در بخش‌های عکس، فیلم حرفه‌ای، فیلم مردمی، سفرنامه و فعالان مجازی تقدیر شدند.

9 کشور؛ برگزیده ششمین جایزه جهانی اربعین/ رونمایی از تمبر یادبود + عکسبه گزارش خبرنگار ایکنا، اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین امروز، هشتم دی با محوریت «سرداران مقاومت، حافظان امنیت اربعین» در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار و در آن برترین‌های این دوره از جایزه در رشته‌های مختلف تجلیل شدند.

آثار ارسالی هنرمندان از 9 کشور عراق، ایران، لبنان، افغانستان، گینه کوناکری، انگلیس، آمریکا، پاکستان و کانادا در این رویداد بین‌المللی تقدیر شدند و جوایزی به آنان اهدا شد.

در بخش عکس ششمین جایزه جهانی اربعین «حسن النجار» از عراق، «اسامه عبید» از لبنان و «علی ابک» از ایران مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش فیلم حرفه‌ای «مسعود حیدری» از ایران، «حسام هادی» از عراق و «محمد مهدی نعمتی» از ایران نیز اول تا سوم شدند.

برگزیدگان اول تا سوم بخش فیلم مردمی نیز «سیدوحید اولیایی» از کانادا، «محمد حاجی مقصودی» از ایران، «کاظم یوسفی» از افغانستان(هرات) بودند و در بخش سفرنامه نیز «زینب کبری آزاد» از پاکستان، «عبدالله باه» از گینه کوناکری و «فاطمه احسانی» از افغانستان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین «نوری سردار» از انگلیس، «آمینه اینلوئس» از آمریکا و «زوار سیدتوثیق حیدر» از پاکستان در بخش فعالان مجازی ششمین جایزه جهانی اربعین مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رونمایی از تمبر یادبود جایزه جهانی اربعین

رونمایی از تمبر یادبود ششمین جایزه جهانی اربعین، بخش دیگر این مراسم بود و سید‌عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این تمبر یادبود را امضا کردند.

در ادامه کتاب آثار برگزیده و منتخب پنج دوره از این جایزه و پوستر فراخوان هفتمین جایزه جهانی اربعین رونمایی شد و برپایی نمایشگاه 40 عکس منتخب ششمین جایزه جهانی اربعین در حسینیه الزهرا(س) از برنامه‌های حاشیه‌ای مراسم بود.

در پایان نیز بخشی از وصیت‌نامه سردار سلیمانی قرائت شد و تندیس ویژه برای خانواده ایشان به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به نمایندگی از خانواده این سردار شهید مقاومت اهدا شد.

تمبر یادبود جایزه جهانی اربعین

انتهای پیام
captcha