انتشار آمار حملات رژیم صهیونیستی به غزه در سال 2020
کد خبر: 3944715
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷

انتشار آمار حملات رژیم صهیونیستی به غزه در سال 2020

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای آمار حملات خود به نوار غزه و اهداف دیگر در سوریه در سال 2020 را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در سال 2020 به 300 هدف در نوار غزه و 50 هدف دیگر در سوریه حمله کرده است.

در این بیانیه آمده است داده‌های سال 2020 نشان داد که در این سال به 300 هدف نوار غزه حمله شده و نیروهای این رژیم 38 تلاش برای نفوذ از طریق حصار امنیتی با غزه را خنثی کردند.
 
همچنین ارتش رژیم صهیونیستی در این بیانیه مدعی شده است: در این سال، 176 موشک و خمپاره از نوار غزه پرتاب شده که 90 درصد آنها در مناطق خالی فرود آمدند زیرا سیستم گنبد آهنین (برای مقابله با موشکهای کوتاه برد) 80 گلوله و راکت را رهگیری کرده است.
 
این ارتش مدعی شده است در مورد مرزهای شمالی با سوریه و لبنان 10 تلاش برای نفوذ از طریق حصار امنیتی صورت گرفته و 50 حمله به اهداف در داخل سوریه انجام شده است.
 
ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر این، مدعی شده دو تلاش حزب‌الله برای انجام عملیات در مرز لبنان را خنثی و همچنین اقدام دیگر یکی از اعضای حزب‌الله برای انجام عملیاتی در مرز سوریه را مختل کرده است.
 
به تازگی نماینده فلسطین در سازمان ملل درباره تشدید جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه به دبیرکل سازمان ملل، رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل شکایت کرد.
 

از سوی دیگر «جاد اسحاق» مدیر موسسه مطالعات کاربردی «اریج» گفت که سال ۲۰۲۰ شاهد بیشترین هجمه شهرک‌سازی از سال ۱۹۶۷ تاکنون بوده است، به طوری که اسرائیل احداث ده هزار واحد مسکونی را در نقاط مختلف استان‌های کرانه باختری تصویب و ده‌ها کانون شهرک‌سازی را قانونی اعلام کرده است.

 

انتهای پیام
captcha