شهیدان سلیمانی و مهندس، جهان را از شر داعش نجات دادند
کد خبر: 3944767
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله:

شهیدان سلیمانی و مهندس، جهان را از شر داعش نجات دادند

سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تصریح کرد: زمانی که داعش با چهره قبیح خود ظاهر شد جهان حیرت زده ماند و این تنها فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس بودند که در برابر آن ایستادند و جهان را از شر آن نجات دادند.

به گزارش ایکنا؛ سید هاشم صفی‌الدین در نخستین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که در حال حاضر در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، بر ادامه راه این شهیدان تا آزادسازی قدس شریف تاکید کرد.

وی گفت: پرچم مقاومت در دستان ما باقی خواهد ماند و آن را بر فراز قدس شریف به اهتزار درخواهیم آورد و منطقه را از همه شیاطین آزاد خواهیم کرد.

سید هاشم صفی‌الدین با اشاره به حضور شهید سلیمانی در همه جبهه‌ها و میادین گفت: زمانی که داعش با چهره قبیح خود ظاهر شد جهان حیرت زده ماند و این تنها فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس بودند که در برابر آن ایستادند و جهان را از شر آن نجات دادند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله افزود: ترامپ خیال می‌کرد که با ترور شهید سلیمانی جبهه مقاومت فرو می‌پاشد، اما ما از آمریکا بد انتقامی خواهیم گرفت.

وی با اشاره به این که خون شهید سلیمانی در رگ‌های محور مقاومت می‌جوشد، گفت: خون شهید سلیمانی در رگ‌های محور مقاومت می‌جوشد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: ما به ایران اسلامی و بیشه شیران مقاومت آمده‌ایم تا به شهید سلیمانی بگوییم مقاومت ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: راه مقاومت با شکوه، با اراده و مصمم در مسیر جهاد و مقابله با توطئه‌های آمریکا ادامه دارد تا به همه اهداف مقدس خود دست یابد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان  بیان کرد: محور مقاومت پس از جنایت ترور شهید سلیمانی با صلابت و اصرار بیشتر در راستای آزادسازی منطقه از لوث اشغالگران آمریکایی حرکت خواهد کرد و به ایران به عنوان دژ و خاستگاه مقاومت آمده‌ایم تا به شهید سلیمانی بگوییم که مقاومت ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به این که شهید سلیمانی حتی پس از شهادتش فرمانده فاتح و واقعی است، گفت: با امام خامنه‌ای و سپاه قدس عهد می‌بندیم که مقاومت آرام نخواهد نشست و ساکت نخواهد ماند.

انتهای پیام
captcha