نامه فلسطین به سازمان ملل درباره تشدید تجاوزات اسرائیل به نوار غزه
کد خبر: 3944350
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

نامه فلسطین به سازمان ملل درباره تشدید تجاوزات اسرائیل به نوار غزه

نماینده فلسطین در سازمان ملل درباره تشدید جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه به دبیرکل سازمان ملل، رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل شکایت کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری آناتولی، ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد، در بیانیه‌ای اعلام کرد که نامه‌های شکایت‌آمیز خود علیه اسرائیل را به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، جری ماتجلا، رئیس شورای امنیت و ولکان بوزکر، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل ارسال کرده است.
 
وی افزود: در این نامه‌ها از حملات هوایی اخیر جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه در ۲۶ دسامبر جاری و به خطر افتادن جان کودکان و بیماران فلسطینی شکایت شده است.
 
منصور گفت: در این نامه‌ها درباره تشدید شهرک‌سازی‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و به ویژه قدس اشغالی نیز تأکید شده است.
 
وی از جامعه بین‌المللی خواست تا فوراً در جهت جلوگیری تجاوزات رژیم اسرائیل اقدام کنند تا سال جدید میلادی سالی همراه با اجرای عدالت و توقف تجاوزات باشد.
 
منصور گفت: در صورت سکوت جامعه بین‌المللی، رژیم صهیونیستی به اقدامات خود ادامه می‌دهد و ظلم و بی‌عدالتی علیه مردم بی‌گناه فلسطین ادامه می‌یابد.
انتهای پیام
captcha