برگزاری دوره‌های حفظ مجازی قرآن در مؤسسه بیت‌النور
کد خبر: 3946180
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

برگزاری دوره‌های حفظ مجازی قرآن در مؤسسه بیت‌النور

مدیر عامل مؤسسه بیت‌النور تبریز از برگزاری دوره‌های اختصاصی حفظ مجازی قرآن کریم ویژه کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه قم خبر داد.

دوره‌های حفظ مجازی قرآن در مؤسسه بیت‌النور

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اکبری، مدیر عامل مؤسسه بیت‌النور تبریز در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: در این مؤسسه دوره‌های اختصاصی مثل دوره‌های حفظ مجازی قرآن کریم را برگزار می‌کنیم که دو نوع دارند؛ یکی آن‌‌هایی که با مراکز علمی، آموزشی و رفاهی قرارداد می‌بندیم و دوره را برای آن‌ها برگزار می‌کنیم؛ برای مثال در حال حاضر با مرکز خدمات حوزه علمیه قم در قسمت کارکنانشان نزدیک 100 شاگرد داریم و به‌صورت مجازی با آن‌ها کار می‌کنیم.

وی افزود: در نوع دیگر که مجازی اما به صورت آزاد است، حدود 300 تا 350 شاگرد از اقصی نقاط ایران داریم. شاگردان با اساتید ارتباط برقرار می‌کنند و روی تکالیفشان نیز نظارت داریم. قرآن‌آموزانی قوی به جهت حفظ هستند، بیشتر حفظ مفهومی کار می‌کنیم و سعی داریم در کنار حفظ، مفاهیم را نیز داشته باشیم.

اکبری اظهار کرد: دوره‌های کلاس‌داری حفظ، دوره‌های کلاس‌داری عمومی و کلاس‌های عقاید قرآنی را نیز داریم. اساتید مؤسسه ما یا دکتری دارند یا دانشجوی دکتری و یا از روحانیان سطح 4 و از اساتید حوزه هستند، دوره‌های آموزش عقاید قرآنی را برگزار می‌کنیم که در آنجا محور برای ارائه اصول عقاید قرآن است، در کنارش پاسخ به شبهات نیز انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در شهرهای تبریز، زنجان و قم شعبه دارد، شعبه تبریز مؤسسه در خیابان عباسی، کوچه 96 پلاک 21، شعبه زنجان در شهرستان خدابنده مستقر در حوزه علمیه خواهران بقعه قیدار نبی(ع) و شعبه قم در پردیسان، فلکه شهرداری بلوار بصیرت ساختمان آریا طبقه اول واقع است.

انتهای پیام
captcha