اعلام فعالیت «بیت‌النور» ویژه بانوان و جوانان کرجی
کد خبر: 4037505
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

اعلام فعالیت «بیت‌النور» ویژه بانوان و جوانان کرجی

مؤسسه بیت‌النور در استان البرز با فعالیت‌های شاخص خود توانسته محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه خود قرار بگیرد، که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی هیئت دخترانه بنا‌ت‌الحیدر اشاره کرد.

به گزارش ایکنا، مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌النور در سال 1387 در استان البرز تأسیس شد. ساختمان مؤسسه به همت بانوان محل بدون کمک هیچ سازمانی خریداری شده است.

هم‌اکنون می‌توان این مؤسسه را محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه خود دانست. مؤسسه همه مقاطع سنی را پوشش می‌دهد.

هیئت دخترانه بنات‌الحیدر از فعالیت‌های شاخص این مجموعه برای نوجوانان و جوانان است. در گذشته در این مؤسسه کلاس‌هاس اخلاق، دوستی با خدا، صالحین و ... برگزار می‌شد که رفته رفته این کلاس‌ها در قالب هیئت بنات‌الحیدر گنجانده شد، این هیئت در سال 1399 تأسیس شده، هیئتی که با هدف جلب بیشتر نوجوانان و جوانان به مؤسسه تأسیس شده است.

مؤسسه بیت‌النور دارای بخش‌های متنوعی است که از آن جمله می‌توان به گروه رسانه‌ای رسانور، فروشگاه طعم نور، کتابخانه، دبستان ترنم دانش و دبیرستان حُسنیه اشاره کرد.

الگوسازی در سایر استان‌ها

گروه رسانه‌ای نیز کاملاً از سوی نوجوانان و جوانان اداره می‌شود، مدل‌سازی و الگوسازی در سایر استان‌ها مانند یزد و گلستان نیز از فعالیت‌های توسعه‌ای این مجموعه است.

فروشگاه این مجموعه در راستای جهش تولید و حمایت از کالای داخلی تأسیس شده و در آنجا مواد غذایی اولیه تولید و عرضه می‌شود.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه در استان البرز، کرج، 45 متری گلشن، خیابان افتخاری، پلاک 6 واقع شده است. همچنین نشانی‌های beitonoor.alborz، masoumiasl_ir، banatolheydar و taame_noor نیز مربوط به این مؤسسه در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

انتهای پیام
captcha