استقبال از داستان انقلابی در نمایشگاه مجازی کتاب
کد خبر: 3950324
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

استقبال از داستان انقلابی در نمایشگاه مجازی کتاب

کتاب «دکل» داستانی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب است که به دلیل استقبال مخاطبان نمایشگاه مجازی کتاب، به چاپ دوم رسید.

استقبال از داستان انقلابی در نمایشگاه مجازی کتاببه گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «دکل» داستانی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب است که به همت انتشارات شهید کاظمی در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ارائه شده است. این اثر که حدود یک ماه پیش منتشر شده بود، با استقبال مخاطبان این نمایشگاه به چاپ دوم رسید.
 
از ویژگی‌های این کتاب، پاسخگویی به حدود ۳۰ شبهه و سؤال اساسی نسبت به مسائل سیاسی روز و انقلاب است که عمدتاً در ذهن جوانان وجود دارد. امتیاز دیگر آن آشنایی با مبانی نظام اسلامی ایران و آموزش غیرمستقیم ملاک‌ها و معیار‌های دفاع از انقلاب است. سیر عقلی و منطقی گفتگو‌های این مستند داستانی از دیگر ویژگی‌های کتاب «دکل» است که با ادبیات جوان و مثال‌های کاربردی و جوان‌پسند آمیخته است.
 
«دکل» می‌تواند خواننده را برای پاسخگویی به بسیاری از شبهات مبنایی که از سوی دشمن در فضای مجازی و بر علیه انقلاب مطرح می‌شود، از نظر فکری تجهیز کند.
 
این اثر ویژه مخاطبان نوجوان و جوان بوده و به قلم روح‌الله ولی ابرقویی در قطع رقعی و ۳۳۹ صفحه منتشر شده و اکنون با انتشار چاپ دوم تعداد نسخه‌های چاپ شده آن، به حدود هفت هزار نسخه رسیده است.
 
یادآور می‌شود؛ نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۰ بهمن‌ماه تمدید شده است.
انتهای پیام
captcha