ارائه آخرین آمار ثبت‌نام‌ها در آزمون سراسری قرآن / اصفهانی‌ها؛ بیشترین متقاضی
کد خبر: 3950928
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

ارائه آخرین آمار ثبت‌نام‌ها در آزمون سراسری قرآن / اصفهانی‌ها؛ بیشترین متقاضی

براساس اعلام دبیرخانه نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استان اصفهان با ثبت‌نام 10 هزار و 928 نفر در جایگاه نخست به عنوان بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان قرار گرفته است و مؤسسات مکتب‌القرآن الکریم استان قم، مهد قرآن حضرت جواد‌الائمه(ع) یزد، دارالقرآن الکریم اصفهان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا 15بهمن‌ماه ادامه دارد.

بنابر اعلام دبیرخانه آزمون، مکتب‌القرآن الکریم استان قم با ثبت‌نام هزار و 888 نفر، مهد قرآن حضرت جواد‌الائمه(ع) یزد با ثبت‌نام هزار و 446 نفر، دارالقرآن الکریم اصفهان با ثبت‌نام هزار و 422 نفر، مؤسسه عاشقان اباصالح المهدی(عج) قم با ثبت‌نام هزار و 153 نفر و تدبر در قرآن و سیره مشهد با ثبت‌نام هزار و 123 نفر به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم بالاترین ثبت‌نامی را بین مؤسسات کل کشور دارا هستند.

آمار ثبت‌نامی مؤسسات شرکت‌کننده در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن تاکنون

وضعیت مؤسسات ثبت‌نام‌کننده در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن در هر استان تاکنون

به گزارش ایکنا، بیشترین متقاضی ثبت‌نام در این آزمون از استان اصفهان با ثبت‌نام 10 هزار و 928 نفر، خراسان رضوی با ثبت‌نام 8 هزار و 524 نفر، قم با ثبت‌نام 7 هزار و 980 نفر، فارس با ثبت‌نام شش هزار و 111 و تهران نیز با ثبت‌نام پنج هزار و 752 نفر بودند و کمترین ثبت‌نام‌کنندگان از منطقه آزاد قشم با هشت نفر ثبت‌نامی، منطقه آزاد اروند با 83 ثبت‌نامی و کردستان با 565 ثبت‌نامی هستند.

آمار ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن تاکنون

این آزمون، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، نیمه اول اسفندماه به صورت مجازی و با مراجعه به سامانه quranedu.ir برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 10 دی‌ماه سال جاری آغاز شد.

انتهای پیام
captcha