عبور تعداد ثبت‌نام‌کنندگان آزمون سراسری قرآن از 100 هزار نفر
کد خبر: 3951607
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

عبور تعداد ثبت‌نام‌کنندگان آزمون سراسری قرآن از 100 هزار نفر

میزان مشارکت قرآن‌آموزان در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت صبح امروز، 14 بهمن‌ماه از 100 هزار نفر عبور کرد.

عبور ثبت نام کنندگان در آزمون سراسری قرآن از 100 هزار نفر

به گزارش ایکنا، تعداد قرآن‌آموزان ثبت‌نام‌کننده در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت صبح امروز، 14 بهمن‌ماه از 100 هزار نفر عبور کرد. همچنین تعداد موسساتی که قرآن‌آموزان خود را در این آزمون ثبت نام کرده‌اند نیز به 1616 مؤسسه رسیده است.

ثبت نام برای حضور در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از دهم دی‌ماه آغاز شد و در نوبت اول تا پایان دی‌ماه ادامه یافت. پس از این تاریخ و به دلیل استقبال مؤسسات و قرآن‌آموزان و درخواست‌های آنها مبنی بر تمدید ثبت نام برای آزمون به مدت دو هفته تمدید شد تا آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون ۱۷ بهمن‌ماه باشد.

برگزارکنندگان نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت پیش از این پیش‌بینی حضور 100 هزار قرآن‌آموز در آزمون را داشتند. این آزمون به همت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

زمان برگزاری آزمون نوزدهم، نیمه اول اسفندماه اعلام شده است. این آزمون امسال برای اولین بار با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برپا و نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در سه گروه امتحانی و 14 رشته برگزار می‌شود.

همچنین پیرو توافق مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به معلمان و فرهنگیانی که موفق به کسب نمره قبولی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شوند، از مزایای دوره‌های کوتاه مدت ضمن خدمت آموزشی در سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha