تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری قرآن
کد خبر: 3952220
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری قرآن

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام برای حضور در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن وزیر ارشاد از تمدید مهلت ثبت نام در این آزمون خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده موسسات و قرآن آموزان و نیز درخواست‌های متعددی که صورت گرفت، این آزمون برای سومین بار تمدید می شود.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام در آزمون تا پایان وقت ۱۷ بهمن‌ماه بوده است، افزود: بر اساس درخواست‌های متعدد آزمون نوزدهم تا دوشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه تمدید می‌شود. با توجه به فرایندهای متعددی که این آزمون در فازهای مختلف دارد این تمدید برای آخرین بار خواهد بود و لذا از همه قرآن آموزان و موسسات قرآنی درخواست دارم تا قبل از پایان مهلت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: تا صبح امروز 17 بهمن ماه بیش از 111 هزار شرکت کننده در آزمون ثبت نام کرده است و این رقم فراتر از پیش بینی های ما در مورد میزان استقبال از آزمون بوده است. هر چند این رقم تا پایان مهلت ثبت نام فراتر نیز خواهد رفت.

وی با تأکید بر اینکه آزمون نوزدهم برای نخستین بار است که به صورت مجازی و الکترونیک برگزار می شود، اظهار کرد: در این آزمون شرکت کنندگان در رشته های حفظ قرآن و معارف اهل بیت(ع) شرکت خواهند کرد.

یادآور می شود نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت امسال برای اولین بار به صورت مجازی برگزار این آزمون نیمه اول اسفندماه در سه گروه امتحانی و در ۱۴ رشته به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha