تجلیل از هنرمندان قرآنی شرکت‌کننده در نمایشگاه مجازی اندونزی
کد خبر: 3954471
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

تجلیل از هنرمندان قرآنی شرکت‌کننده در نمایشگاه مجازی اندونزی

رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی از هنرمندان قرآنی ایرانی که آثار خود را در نمایشگاه مجازی سه بعدی این نهاد شرکت داده بودند، قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا، در این تقدیرنامه که نسخه‌ای از آن در اختیار سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور قرار گرفت، از 23 هنرمندی که با همکاری این سازمان آثار خود را برای شرکت در نمایشگاه مجازی سه بعدی «پنجره‌ای به سوی ایران» در اندونزی ارائه داده بودند، قدردانی شد.

رضا باقیان یزد، ناصر زارعین، اکرم باقری، فائزه بهبودی، فاطمه تاجیک، مریم محمد سوهانکی، نساء حلاج نیشابور، افسانه طالبی‌پور، معصومه عباس‌زاده، پریسا عباسی، حنانه فتح الهی، فرناز فرشچی، زینب مرادی و مرضیه ناظم الرعایا از هنرمندانی هستند که رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی در قالب تقدیرنامه از آن‌ها قدردانی کرد.

دیگر هنرمندان تجلیل شده نیز شامل عاطفه ناظم‌زاده، فاطمه درودی، اعظم علیزاده نیک، زهرا علیزاده، سمیه کهن‌زاده، سیده زهرا مهدوی، شیرین نوشیروان، فائزه یگانه و ندا کریمی هستند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی «https://www.artsteps.com/view/60051bbb021c77755ad006c7» از این نمایشگاه مجازی بازدید کنند.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه پنجره‌ای به سوی ایران با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در شبکه‌های اجتماعی فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر و سایت رسمی رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی و دیگر کانال‌ها و گروه‌ها به صورت مجازی برگزار و در آن بیش از ۶۰ اثر فاخر و ارزشمند از خوشنویسان بنام کشورمان به ویژه در حوزه قرآنی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام
captcha