فینال جشنواره ملی قرآن دانشجویان فردا برگزار می‌شود
کد خبر: 3955013
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
در ادامه برپایی سی‌و‌پنجمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان /

فینال جشنواره ملی قرآن دانشجویان فردا برگزار می‌شود

مرحله فینال رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و دعا و مناجات‌خوانی در سی‌وپنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان روزهای سوم و چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.

فینال سه رشته جشنواره ملی قرآن دانشجویان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، مرحله فینال سی‌وپنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور روزهای سوم و چهارم اسفندماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

حسین همتی، معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ایکنا گفت: مرحله فینال رشته‌های قرائت تحقیق،‌ قرائت ترتیل و دعا و مناجات‌خوانی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در دو بخش آقایان و بانوان طی دو روز آینده برپا می‌شود.

وی افزود: در این مرحله در هر رشته و هر گروه پنج شرکت‌کننده و مجموعاً 30 نفر شرکت خواهند داشت، این مرحله همچون مرحله مقدماتی به صورت غیر حضوری برپا می‌شود. در این مرحله گروه داوری در ساختمان ستادی وزارت بهداشت مستقر شده و شرکت‌کنندگان نیز از شهر خودشان با گروه داوری ارتباط برقرار می‌کنند.

همتی تصریح کرد: مرحله مقدماتی این رشته‌ها طی روزهای گذشته به صورت غیر حضوری برپا شد. بعد از پایان فینال این رشته‌ها در روز پنجم اسفندماه، آزمون معارفی نیز برپا خواهد شد تا به این ترتیب نفرات برتر تمامی رشته‌های این دوره از مسابقات مشخص شده باشد.

یادآور می‌شود، سی‌و‌پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور امسال به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود. مراحل مقدماتی آن در رشته‌ها و بخش‌های مختلف طی بهمن‌ماه به صورت غیر حضوری برگزار شد.

جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور هر ساله بین برگزیدگان دستگاه‌های دانشگاهی همچون وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، دانشگاه علوم و معارف و دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

نفرات برگزیده در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن به دور انتخابی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که هر دو سال یکبار به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

این جشنواره تا دوره بیست‌وچهارم به همت و میزبانی جهاددانشگاهی برگزار شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha