آمریکا اداره اردوگاه‌های داعش در سوریه را به رژیم صهیونیستی واگذار کرده است
کد خبر: 3955744
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
رئیس اتحادیه علمای مسلمان دیالی عراق:

آمریکا اداره اردوگاه‌های داعش در سوریه را به رژیم صهیونیستی واگذار کرده است

رئیس اتحادیه علمای مسلمان در استان دیالی عراق گفت که آمریکا چند ماهی است که اداره اردوگاه‌های تروریست‌های داعش در سوریه را به سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی واگذار کرده است.

آمریکا اداره اردوگاه‌های داعش در سوریه را به رژیم صهیونیستی واگذار کرده است

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه، رئیس اتحادیه علمای مسلمان در استان دیالی عراق تأکید کرد که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اردوگاه‌های داعش در سوریه را در کنترل خود دارد.

جبار المعموری، در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه گفت: اداره اردوگاه‌های داعش در سوریه چند ماهی است که از سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده امریکا (سی آی ای) به موساد(سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی) انتقال یافته است.

او تأکید کرد: اجتناب هواپیماهای آمریکایی از هر گونه تلاشی برای بمباران اردوگاه‌های داعش و ایمن‌سازی این اردوگاه‌ها توسط آمریکا همگی شواهدی است که افکار عمومی را متوجه ساخته است که واشنگتن بزرگ‌ترین حامی گروهک تروریستی داعش است که امنیت و ثبات جهان را تهدید می‌کند.

وی افزود: ایجاد گروه‌های تروریستی و افراط‌گرا دستورالعملی آمریکایی است که از چندین دهه قبل آغاز شده است. القاعده تا داعش ساخته دست سی آ ای هستند و مسئولین کاخ سفید به این قضیه معترف بوده‌اند.

المعموری تأمین امنیت در عراق را منوط به تقویت مرز این کشور با سوریه دانست و گفت: برنامه‌هایی برای ضربه زدن به ثبات عراق وجود دارد و حملات تروریستی اخیر در میدان الطیران و آنچه در الطارمیه، دیالی صلاح‌الدین طی ماه‌های اخیر روی داده، همگی نشانه این است که سرازیری تروریست‌ها از سوریه به عراق بیشتر شده است.

مناطق متعدد عراق در مقطع اخیر شاهد افزایش موج حملات از جمله حملات انتحاری تروریست‌ها بوده است.

انتهای پیام
captcha