حضور 4 داور همدانی در شانزدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآن
کد خبر: 3955807
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

حضور 4 داور همدانی در شانزدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآن

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان از حضور چهار داور همدانی در شانزدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآن خبر داد.

حضور 4 داور همدانی در شانزدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآنغلامرضا فرهادی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه ثبت‌ نام شانزدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآن از روز گذشته آغاز شده و تا 25 اسفندماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود، افرادی که نمره قبولی را در مرحله کتبی کسب کنند به مرحله عملی و شفاهی راه خواهند یافت.

وی تأکید کرد: طی آزمون برگزار شده، بر اساس قبولی افراد در آزمون‌ها مدرک دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترای علوم قرآنی که معادل مدارک دانشگاهی هستند به آن‌ها داده می‌شود.

فرهادی گفت: این مدرک تنها مدرک ملی است که از سوی وزیر ارشاد و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی به حافظان داده می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه از همدان چهار داور در این مسابقات داوری خواهند کرد، افزود: سه خانم و یک نفر آقا از همدان در این مسابقات داوری می‌کنند.

فرهادی با اشاره به اینکه در پانزدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآن از همدان 155 نفر حافظ شرکت و هشت نفر موفق به کسب گواهینامه در درجات مختلف شدند، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 150 نفر از حافظان قرآن در این دور از مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha