حمایت 15 هزار خیر از 60 هزار کودک بهزیستی با پازل همدلی
کد خبر: 3957148
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
قبادی‌دانا خبر داد؛

حمایت 15 هزار خیر از 60 هزار کودک بهزیستی با پازل همدلی

در مراسم اختتامیه پویش پازل همدلی، رئیس سازمان بهزیستی بر تداوم این طرح و اجرای زودتر آن در سال آینده تأکید و اعلام کرد: در این طرح 15 هزار خیر از 60 هزار کودک بهزیستی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایکنا، برنامه «گزارش یک اقدام؛ پویش پازل همدلی» سازمان بهزیستی امروز سه‌شنبه 12 اسفندماه با هدف اعلام اختتامیه طرح پازل همدلی که در آن با کمک مردم برای 60 هزار کودکان بهزیستی نوشت‌افزار تهیه شد، برگزار شد.

در این مراسم، وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور، ضمن تشکر از شرکای اجتماعی پویش پازل همدلی، گفت: در آستانه روز احسان و نیکوکاری پایان یک اقدام خوب تحت عنوان پویش همدلی را جشن می‌گیریم و نیاز است در فرصتی مناسب بررسی و بازنگری نسبت به این اقدام صورت گیرد و از نقاط قوت آن برای برنامه‌های آینده بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به اینکه در پویش پازل همدلی نقش تسهیل‌گری و حمایت‌گری ایفا کردیم، گفت: با همکاری منسجم و هماهنگ استان‌ها در سراسر کشور زمینه‌ای فراهم شد تا این مهم با ابتکار خوب خیرین رقم بخورد و نوشت‌افزار ایرانی برای کودکان ایرانی که می‌توانستند بازمانده از تحصیل باشند، خریداری شود تا مشکل آنها مرتفع شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه جوان‌ترین خیرین برای جوان‌ترین مددجویان فرصت تحصیل را رقم زدند، گفت: این پویش با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از فضای مجازی همراه با سرعت، شفافیت و دقت صورت گفت.

وی از مشارکت ۱۵ هزار خیر در پویش پازل همدلی و حمایت از ۶۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل خبر داد و گفت: این امر با کمک روش‌های سنتی و همراهی خیرین جامعه اعم از خیرین هنرمند و ورزشکار محقق شد و وظیفه ما ایجاد شرایطی برای پای کار آمدن، ایجاد و برقراری اتصال مجموعه خیرین است.

حمایت 15000 خیر از 60 هزار کودک بهزیستی با پازل همدلی

قبادی‌دانا پویش پازل همدلی را اتصالی برای خیر جمعی و هم‌افزایی دانست و گفت: این اقدام فتح بابی برای تسری بر دیگر برنامه‌های خلاقانه در حوزه جلب و جذب مشارکت‌های مردمی است. هر قطعه‌ این پازل از سوی یک نفر تکمیل شد و این نشان می‌دهد که تمام مردم ایران با انجام مسئولیت اجتماعی خود برای سازندگی ایران می‌توانند تأثیرگذار باشند.

وی بر آغاز زودهنگام پویش پازل همدلی در سال ۱۴۰۰ تأکید کرد و گفت: سال آینده نوشت‌افزار همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دست دانش‌آموزان می‌رسد و این هدف‌گذاری باید به سمتی پیش برود که در برنامه‌ای چند ساله هیچ کودک ایرانی بدون نوشت‌افزار نباشد.

قبادی‌دانا با اشاره به توزیع هوشمند هشت هزار تبلت بین دانش‌آموزان ۱۳ تا ۱۸ سال بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی با حفظ کرامت انسانی از مشارکت و همکاری بنیاد مستضعفان، شرکت خدمات ارتباطی رایتل برای ارائه سیم‌کارت رایگان و توزیع دیجی‌کالا قدردانی کرد و گفت: پویش پازل همدلی می‌تواند در قالب تأمین پوشاک نو شب عید، پوشاک گرم زمستانی و ... ادامه پیدا کند و این مدل موفق به لحاظ کمی و کیفی گسترش پیدا کند.

انتهای پیام
captcha