پیروزی الهی متعلق به مستضعفان مجاهد در فلسطین و یمن است
کد خبر: 3958864
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
انجمن علمای یمن:

پیروزی الهی متعلق به مستضعفان مجاهد در فلسطین و یمن است

انجمن علمای یمن ضمن درخواست برای یکپارچگی صفوف امت اسلام در جهاد برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا گفت که قصاص عادلانه و پیروزی الهی متعلق به مستضعفان مجاهد در فلسطین و یمن است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المسیره، انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای به مناسبت هفته جهانی حمایت از قدس و مسجد‌الاقصی تأکید کرد که مظلومیت ملت یمن در امتداد مظلومیت ملت فلسطین است.

انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) هم‌زمان با هفته جهانی یاری مسجدالاقصی گفت: نگرش اصولی و ثابت ملت یمن در حمایت از آرمان فلسطین یکی از دلایل به راه افتادن جنگ جهانی علیه آن بود.
در این بیانیه آمده است: همه رشادت‌های فرزندان یمن در مسیر دفاع از مسجدالاقصی است و ملت‌ها باید حامی ملت‌های فلسطین و یمن بمانند و راه جهاد را برگزینند.
انجمن علمای یمن بر اهمیت استفاده از مناسبت سالروز شهادت حسین بن بدرالدین و آرمان قرآنی او در تقویت و احیای ارزش‌های ایمانی و حقایق قرآنی تأکید کرد و گفت: امت اسلامی باید یاد این شهید و جنبش قرآنی ممتاز او را زنده کند که در سرنگونی طاغوتیان و رسوایی دروغ منافقان تأثیرگذار بوده و در همه زمینه‌ها نهضتی پدید آورد.
در این بیانیه ضمن درخواست از علمای امت اسلامی برای تقویت روحیه جهاد فی‌سبیل‌الله برای آزادی مقدسات اسلامی در دل مردم، گفت: مسجدالاقصی یک معلم اسلامی و مبارک است و صهیونیست‌های اشغالگر هیچ حقی در آن ندارند و ذره‌ای از خاک آنجا و پیرامون آن به آنها تعلقی ندارد.
انجمن علمای یمن گفت: قدس، شهری عربی و اسلامی است و نماد مقدس‌ترین آرمان و مظلومیت است و یهودی‌ها در آنجا هر چقدر هم که ادعا کنند، هیچ حقی ندارند و جرایم رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین با گذشت زمان محو نمی‌شود و بی‌شک قصاص عادلانه و پیروزی الهی متعلق به مستضعفان مجاهد است.
بر اساس این بیانیه، شتابزدگی رژیم‌های مزدور برای دوستی با یهودیان و نصاری صفحه‌ای سیاه در تاریخ است و بیانگر اراده ملت‌های اسلامی نیست، زیرا فرزندان امت اسلام و در رأس آن علمای ربانی به مسجدالاقصی وفادار می‌مانند و روزی خواهد آمد که همه برای آزادی مسجدالاقصی قیام می‌کنند.
انجمن علمای یمن از فرزندان ملت فلسطین و به خصوص جنبش‌های جهاد و مقاومت خواست با یکپارچگی صفوف به جهاد با اشغالگران بروند.
در این بیانیه از ملت‌های اسلامی نیز خواسته شده است برای جهاد و دفاع از ملت فلسطین آماده شوند و بر رژیم‌ها برای قطع روابط با رژیم صهیونیستی فشار آورند.
انجمن علمای یمن به شیوخ وهابی نیز درباره توجیه مواضع رژیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس برای نابودی آرمان فلسطین و تجزیه امت در راستای منافع صهیونیستی ـ‌ آمریکایی هشدار داد.

انتهای پیام
captcha