بزرگداشت آیت‌الله خسروشاهی در ایکنا برگزار می‌شود
کد خبر: 3959183
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
در قالب وبینار/

بزرگداشت آیت‌الله خسروشاهی در ایکنا برگزار می‌شود

وبینار بزرگداشت آیت‌الله سیدهادی خسروشاهی با پیام آیت‌الله گرامی 23 اسفندماه از ساعت 9:30 تا 12 در ایکنا برگزار می‌شود.

وبینار بزرگداشت آیت‌الله خسروشاهی در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، همزمان با فرارسیدن سالروز ارتحال آیت‌الله سیدهادی خسروشاهی، از استادان و پژوهشگران حوزه علمیه که به علت ابتلا به کرونا وفات کرد و غریبانه به خاک سپرده شد، مراسم بزرگداشت آن مرحوم از سوی خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

این مراسم روز ۲۳ اسفندماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ با حضور محدود جمعی از اساتید و فضلای حوزه و دانشگاه به صورت وبیناری در ایکنا برگزار می‌شود.

آیت‌الله احمد مبلغی، نماینده مجلس خبرگان رهبری؛ حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری، رئیس پژوهشکده بین‌المللی عروةالوثقی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌آزار شیرازی، مفسر قرآن و فعال بین‌المللی، حجت‌الاسلام حسون، از اساتید عرب حوزه علمیه؛ عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی ایران در لبنان؛ دکتر محسن مسچی،‌ معاون مجمع جهانی تقریب مذاهب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسین‌زاده، مدیرعامل بنیاد قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نقدی، مدیر مؤسسه فرهنگی ترجمان وحی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند به سامانه امجد به نشانی amjad.jde.ir/isqa مراجعه کنند و وبینار بزرگداشت آیت‌الله خسروشاهی را انتخاب کرده، نام خود را درج و با رمز ۱ تا ۶ وارد سامانه شوند.

وبینار بزرگداشت آیت‌الله خسروشاهی در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha