توزیع میوه شب عید در بیش از 10 نقطه ملایر
کد خبر: 3960622
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

توزیع میوه شب عید در بیش از 10 نقطه ملایر

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ملایر از توزیع میوه شب عید در 10 نقطه شهر و سایر نقاط شهری و روستاهای بزرگ ملایر خبر داد.

توزیع میوه شب عید در  بیش از 10 نقطه ملایرکامران زنگنه، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به تشدید نظارت‌‌ها در آستانه سال نو در ملایر، اظهار کرد: در این زمینه اکیپ‌های این اداره در سطح حوزه تنظیم بازار ورود پیدا کرده و به صورت صبح و عصر در سطح بازار هستند.

وی گفت: علاوه بر این گشت‌های مشترک نیز با ادارات مربوطه نظارت لازم را بر توزیع مرغ و برنج میوه و سایر اقلام در سطح بازار دارند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ملایر گفت: در ماه گذشته227 مورد تخلف به تعزیرات داشتیم، در این زمینه در راستای نظارت و بازرسی‌ها شهرستان ملایر را به هشت منطقه تقسیم کرده‌ایم.

زنگنه با بیان اینکه کارگروه تنظیم بازار نیزبه صورت مستمر تشکیل می‌شود، گفت: بیشتر تذکرات ما در ایام کرونا درخصوص مسائل بهداشتی بوده است.

وی در خصوص تولید و توزیع ماسک نیز گفت: از بهمن‌ماه سال گذشته تا امروز بیش از ۵ تا ۶ میلیون عدد ماسک با فعالیت بیش از ۵۰ کارگاه در شهرستان ملایر انجام شد و ۸۰۰ هزار عدد ماسک به صورت رایگان با همکاری اداره صنعت و معدن در بین اقشار ادارات و نهادها توزیع شده است.

زنگنه در خصوص میوه شب عید نیز با بیان اینکه توزیع میوه به میزان یکصد تن پرتقال به قیمت مصوب 10 هزار و 800 تومان و سیب زرد و سیب قرمز نیز به قیمت 8 هزار تومان در ملایر از امروز شروع شد، گفت: در این زمینه ۱۰ نقطه در شهر ملایر و چند نقطه در شهرها و بخش‌های تابع در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه راستای بازرسی‌ها امسال ۲۱ هزار و ۸۹۳ مورد بازرسی تا پایان بهمن ماه امسال توسط این اداره انجام شده است، تصریح کرد: در این زمینه 2 هزار پرونده با ارزش ریالی 88 میلیارد ریال به تعزیرات معرفی شده است.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ملایر ضمن تقدیر از همکاری نهادهای مربوطه و اتاق اصناف با این اداره گفت: مردم می‌توانند هر نوع تخلف را به شماره 124 اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha