نعیم قاسم: تشکیل کابینه خواسته فوری حزب‌الله است
کد خبر: 3961957
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶

نعیم قاسم: تشکیل کابینه خواسته فوری حزب‌الله است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی کشورمان تشکیل کابینه لبنان را خواسته فوری حزب‌الله و شهروندان لبنانی دانست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم در دیدار با حجت‌الاسلام حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که با حضور عباس خامه یار، رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان انجام شد، اظهار کرد: تقریب بین مذاهب، پاسخی قاطع و مؤثر در رویارویی با مبلغان تفرقه، تکفیر و تروریسم فرهنگی و میدانی است و طرح‌های آمریکا و اسرائیل برای تجزیه کشورهای اسلامی و برانگیختن درگیری‌های طایفه‌ای و مذهبی را ناکام خواهد گذاشت.

وی افزود: حزب‌الله همواره برای گفت‌وگو و همکاری و جهت دادن قطب نمای ملت لبنان به سمت رویارویی با دشمنان وطن و امت تلاش کرده است.

معاون دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد: ما امروز برای تشکیل دولتی تلاش می‌کنیم که افراد مخلص در آن برای نجات کشورمان از مشکلات اقتصادی و اجتماعی با یکدیگر همکاری ‌کنند.

وی تأکید کرد: موضوع تشکیل کابینه لبنان خواسته بسیار فوری حزب‌الله و تمام شهروندان لبنانی است و نباید در یافتن راه حل‌هایی که موجب تقریب دیدگاه‌ها برای تشکیل دولت در سریع‌ترین زمان ممکن می‌شود، ناامید شد.

انتهای پیام
captcha