موزه مشگین‌شهر مردادماه امسال تکمیل می‌شود
کد خبر: 3963048
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

موزه مشگین‌شهر مردادماه امسال تکمیل می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، گفت: با انتخاب پیمانکار و تامین اعتبارات مورد نیاز، موزه مشگین‌شهر مردادماه امسال تکمیل می‌شود.

موزه مشگین‌شهر مردادماه امسال تکمیل می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبی، ۱۸ فروردین‌ماه در جلسه بررسی پروژه موزه مشگین‌شهر، اظهار کرد: در راستای تکمیل هر چه سریع‌تر موزه مشگین‌شهر اعتبارات لازم برای این مهم تامین و با انتخاب پیمانکار واجد شرایط عملیات اجرایی آن انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: تکمیل این موزه جزو مطالبات مهم مردم منطقه با توجه به قدمت و اهمیت منطقه از لحاظ تاریخی بوده که در پاسخ به این مطالبه تلاش می‌کنیم تا موزه مشگین‌شهر تا مردادماه امسال تکمیل شود.

وی از تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای موزه خبر داد و گفت: با توجه به تعداد زیاد اشیای تاریخی مشگین‌شهر تکمیل موزه شهرستان از ضروریات مهم بوده که با پیگیری‌های انجام شده توسط نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس و پس از بازدید دادستان اردبیل از موزه مقرر شد تا شاهد تسریع در اجرا و تکمیل آن باشیم.

فلاحی ادامه داد: این موزه با واگذاری به پیمانکار بخش خصوصی و زیر نظر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اجرا و تکمیل خواهد شد که مقدمات لازم برای این امر انجام شده است.

انتهای پیام
captcha