خدمت صادقانه و متعهدانه رضایت مردم را افزایش می‌دهد
کد خبر: 3963673
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
امام‌جمعه اصفهان:

خدمت صادقانه و متعهدانه رضایت مردم را افزایش می‌دهد

امام‌جمعه اصفهان گفت: اگر مردم خدمات صادقانه و متعهدانه از ادارات و نهادهای دولتی ببینند، بدون شک احساس رضایت آنان از عملکرد دستگاه‌های دولتی افزایش می‌یابد.

خدمت صادقانه و متعهدانه رضایت مردم را افزایش می‌دهد

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امام‌جمعه اصفهان، 22 فروردین‌ماه در دیدار مدیرکل و معاون ثبت احوال استان، اظهار کرد: در سال‌های اخیر، اداره‌کل ثبت احوال استان اصفهان جزو اداراتی بوده است که همکاری خوبی در میان کارمندان آن موج می‌زند و مشخص است که برای برطرف کردن نیاز مردم و ارائه خدمت به آنها صادقانه تلاش می‌کنند.

وی افزود: امام سجاد(ع) در دعای هشتم صحیفه سجادیه از برخی آسیب‌ها به خدا پناه می‌برند که یکی از آن‌ها این است که می‌فرمایند «خدایا به تو پناه می‌برم از اینکه نسبت به کسانی که زیردست من هستند، سرپرستی بدی داشته باشم و با آنان بدرفتاری کنم و به تو پناه می‌برم از اینکه کسی کار خوب می‌کند و از او سپاسگزاری نکنم.»؛ بدون شک این سوءرفتار، مانع تکرار کارهای خوب می‌شود و تشکر کردن بیشتر از انتقاد سازندگی دارد.

حسین غفرانی، مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره‌کل، اظهار کرد: با توجه به بروز بیماری کرونا، سرعت طلاق در استان اصفهان کاهش و سرعت ازدواج افزایش یافته است، همچنین میزان ولادت در سال 1397، 70 هزار ولادت، در سال 1398، 60 هزار و در سال 1399، 56 هزار ولادت بوده که نشان از روند کاهشی ولادت در استان اصفهان دارد.

وی افزود: خوشبختانه لایحه‌ای در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که بسته‌های تشویقی فرزندآوری برای فرزند سوم در نظر گرفته شده است.

غفرانی با بیان اینکه امیدوار هستیم امسال موضوع امضای الکترونیک با استفاده از کارت ملی هوشمند کلید بخورد، گفت: کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی ادارات استان، کسب رتبه برتر توسط پایگاه بسیج، صدور کارت ملی 97 درصد از جمعیت استان اصفهان و اعلام به‌موقع وقایع حیاتی بیش از 99 درصد از مردم، از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha